ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: خدا به پیغمبرانش گفت "خذها بقوه"، من هم محکم گرفتم!

تفسیر خامنه‌ای از تواضع آخوندیش

از خامنه‌ای، رهبر "موقت"ی که ۲۸ سال است اعمال ولایت می‌کند، ویدئویی پخش شده که تواضع آخوندی‌اش در هنگام  انتخابش به عنوان رهبر را (آنجایی که گفت باید خون گریست بر حال ملتی که من رهبرش باشم) تفسیر کرده‌ است، آن هم اندکی بعد از آن داستان.

ویدئوی زیر نشان می‌دهد که او باز تواضع آخوندی نشان می‌دهد، اما یک باره در مقام پیغمبران قرار می‌گیرد. خدا گفت محکم بچسب، من هم چسبیدم!



این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مصطفی بیات

    من واقعا از این همه دشمنی علیه امام خامنه ای در شگفتم. تا زمانی که مجتهد مسلمی که أگاهترین مجتهد به زمان و مکان وجود ندارد، معظم له رهبر بلا منضعه ایران است.

  • مرد ازاد

    حتی یه کارشناس ساده حقوقی هم می تونه غیر قانونی بودن انتخاب خامنه ای را ثابت کنه. آیا میشه طبق قانون اساسی جدید قبل از رفراندوم تصویب آن عمل کرد ؟ اگر فرض کنیم که میشه وقتی می گویند که موقتی بودن رهبری به مردم گفته نشود مردمی که به قانون اساسی جدید رای می دادند نمی دانستند که اگر نه بگویند رهبری خامنه ای از بین می رود و فکر می کردند که این قانون اساسی برای انتخاب رهبر بعد از خامنه ای اجرا میشود وگرنه تضمینی وجود نداره که دوباره بهش رای مثبت میدادند

  • کوین

    ۱- خدا به پیغمبرانش گفت . نه به یک طلبهء ساده و به قول خودتان فاقد صلاحیت . ۲- خدا خیلی چیزهای دیگر هم به پیغمبرانش گفته - از جمله رعایت عدل و انصاف - حالا شما همین دو کلمه را " بقوّه " چسبیدی و الباقی دین و اخلاق را رها کردی . ۳- خدا احتمالا چیزی در مورد" ول کردن " نگفته ؟ آنهم بعد از ۳ دهه جنایت و سرکوب.