ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جسد دو کولبر در ارتفاعات ارومیه پیدا شد

بستگان این دو کولبر جوان پس از مفقود شدنشان از صلیب سرخ تقاضای کمک کرده‌اند اما ناگزیر شده‌اند خود به کمک اهالی محل به جستجوی آنان بروند

جسد دو کولبر به نام‌های جدیح و صبری ولی‌نژاد که روز شنبه ۷ بهمن در پی بوران برف در مناطق کوهستانی مفقود شده بودند، توسط اهالی محل و بستگان این دو کولبر در ارتفاعات «مارمیشوی ترگور» ارومیه پیدا شد.

این دو جوان اهل روستای «آوک مارمیشو» از توابع «ترگور» ارومیه بودند و هنگام انتقال بار از مناطق کوهستانی منطقه زیر بهمن گیر کرده و بعلت سرمازدگی یخ زده‌اند.

خبر مفقود شدن این دو جوان در چند روز اخیر بارها در رسانه‌های اجتماعی بازنشر شد. گفته می‌شود بستگان این دو جوان پس از مفقود شدنشان از صلیب سرخ تقاضای کمک کرده‌اند اما ناگزیر شده‌اند خود به کمک اهالی محل به جستجوی آنان بروند و پس از چند روز جستجو در نهایت روز چهارشنبه ۱۱ بهمن اجساد جدیح و صبری ولی‌نژاد را یافته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.