ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ربوده شدن هفت کارگر پاکستانی در افغانستان

<p>پليس ولايت لوگر در مرکز افغانستان اعلام کرد که هفت کارگر پاکستانی از سوی يک گروه از افراد مسلح ناشناس در شهر پل علم مرکز اين ولايت ربوده شدند.</p> <!--break--> <p><br /> غلام&zwnj;سخی روغ ليونی،&zwnj; فرمانده پليس لوگر گفت که افراد ربوده شده کارگران پروژه بازسازی بيمارستان ۳۰۰ تختخوابی اين ولايت بودند.</p> <p><br /> به گفته وی اين کارگران بعد از ظهر چهارشنبه ۹ آذر پس از پايان کار با يک خودرو به سوی خانه&zwnj;های خود در حرکت بودند که از سوی افراد مسلح در منطقه قلعه سيدحبيب&zwnj;الله مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.</p> <p><br /> شماری از ساکنان قلعه سيدحبيب&zwnj;الله نيز گفته&zwnj;اند که مهاجمان پس از بستن جاده بر روی اين خودرو، راننده را از خودرو بيرون کشيده و اين کارگران را با خود بردند.</p> <blockquote> <p><br /> بازسازی ويرانه&zwnj;های جنگ در افغانستان زمينه را برای حضور شمار زيادی از کارگران پاکستانی فراهم کرده است</p> </blockquote> <p>هنوز هيچ گروهی مسئوليت اين آدم&zwnj;ربايی را برعهده نگرفته است.</p> <p><br /> فرمانده پليس لوگر افزود تاکنون جزئيات بيشتر در مورد اين رويداد به&zwnj;دست نيامده است اما راننده اين کارگران تحت بازجويی قرار گرفته است.</p> <p><br /> بيمارستان ۳۰۰ تختخوابی لوگر قبل از کودتای کمونيستی سال ۱۳۵۷ خورشيدی که منجر به سرنگونی حکومت جمهوری محمد داود شد،&zwnj; ساخته شده بود.</p> <p><br /> اما اين بيمارستان در جريان جنگ&zwnj;های داخلی آسيب ديده بود و اخيرأ دولت پاکستان پذيرفته بود که آن را دوباره بازسازی کند.</p> <p><br /> بازسازی ويرانه&zwnj;های جنگ در افغانستان زمينه را برای حضور شمار زيادی از کارگران پاکستانی فراهم کرده است. </p> <p><br /> مقامات دولت افغانستان می&zwnj;گويند در حال حاضر هزاران کارگر پاکستانی در مناطق مختلف اين کشور کار می&zwnj;کنند.<br /> &nbsp;</p>

پليس ولايت لوگر در مرکز افغانستان اعلام کرد که هفت کارگر پاکستانی از سوی يک گروه از افراد مسلح ناشناس در شهر پل علم مرکز اين ولايت ربوده شدند.

غلام‌سخی روغ ليونی،‌ فرمانده پليس لوگر گفت که افراد ربوده شده کارگران پروژه بازسازی بيمارستان ۳۰۰ تختخوابی اين ولايت بودند.

به گفته وی اين کارگران بعد از ظهر چهارشنبه ۹ آذر پس از پايان کار با يک خودرو به سوی خانه‌های خود در حرکت بودند که از سوی افراد مسلح در منطقه قلعه سيدحبيب‌الله مورد حمله قرار گرفته و ربوده شدند.

شماری از ساکنان قلعه سيدحبيب‌الله نيز گفته‌اند که مهاجمان پس از بستن جاده بر روی اين خودرو، راننده را از خودرو بيرون کشيده و اين کارگران را با خود بردند.

هنوز هيچ گروهی مسئوليت اين آدم‌ربايی را برعهده نگرفته است.

فرمانده پليس لوگر افزود تاکنون جزئيات بيشتر در مورد اين رويداد به‌دست نيامده است اما راننده اين کارگران تحت بازجويی قرار گرفته است.

بيمارستان ۳۰۰ تختخوابی لوگر قبل از کودتای کمونيستی سال ۱۳۵۷ خورشيدی که منجر به سرنگونی حکومت جمهوری محمد داود شد،‌ ساخته شده بود.

اما اين بيمارستان در جريان جنگ‌های داخلی آسيب ديده بود و اخيرأ دولت پاکستان پذيرفته بود که آن را دوباره بازسازی کند.

بازسازی ويرانه‌های جنگ در افغانستان زمينه را برای حضور شمار زيادی از کارگران پاکستانی فراهم کرده است.

مقامات دولت افغانستان می‌گويند در حال حاضر هزاران کارگر پاکستانی در مناطق مختلف اين کشور کار می‌کنند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.