ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش قیمت دلار و طلا ادامه دارد

همزمان با تداوم افزایش قیمت دلار رئیس کل بانک مرکزی ایران از شناسایی و دریافت مالیات از خریداران عمده ارز طی ماه‌های گذشته خبر داد.

نرخ برابری دلار در بازار آزاد ارز ایران بار دیگر از مرز ۴۸۰۰ تومان عبور کرد. قیمت طلا هم از گرمی ۱۵۰ هزار تومان گذشت.

تصویر یک صرافی در تهران-عکس- آرشیو

به گزارش خبرگزاری‌ها قیمت هر یک گرم طلا در بازار طلا و ارز ایران دوشنبه ۲۳ بهمن به ۱۵۰ هزار تومان رسید که یک رکورد قیمتی جدید در سالجاری است.

همزمان با طلا، سکه بهار آزادی نیز ۲۵ هزار تومان گرانتر شد. ارزش مبادله یک سکه طلا در پایان ساعت کاری دوشنبه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شد.

در همین حال قیمت دلار و یورو دو ارز پرمصرف در ایران نیز روند افزایشی را ادامه داد. نرخ برابری دلار به ۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و هر یک یورو نیز با ۴۰ تومان افزایش قیمت به ۶ هزار و ۱۰۴ تومان رسید.

روند افزایشی قیمت دلار که از سه ماه قبل آغاز شده در حالی ادامه دارد که رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی تا به حال بارها کنترل بازار و کاهش قیمت را وعده کرده‌اند.

ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران دوشنبه ۲۳ بهمن نیز در بخشنامه‌ای به سازمان امور مالیاتی دستور داد که از کلیه خریداران عمده ارز مالیات دریافت شود.

سیف در این نامه نوشته است که بانک مرکزی خریداران عمده ارز از ابتدای سالجاری را ردیابی و شناسایی کرده و اطلاعات این افراد را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.