ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اهوازی‌ها: چگونه زنده‌ایم؟

میزان غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از ۱۲ برابر حد مجاز رسیده. شهروندان اهوازی ویدیوهایی منتشر کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرده که میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۲۴ بهمن، به بیش از ۵۷ برابر حد مجاز رسید. به دلیل گرد و غبار پروازها در فرودگاه اهواز متوقف شده.

به روایت یکی از شهروندان اهوازی:

شهریار عسکری مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان به خبرگزاری‌های داخلی گفته است در پی وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ میزان ذرات ریزگرد در هوای اهواز ۸۶۰۰ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

جاده اهواز - آبادان:



میزان حد مجاز آلاینده‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

روز سه‌شنبه میزان ریزگردها در ماهشهر ۲۱۲۷ میکروگرم بر مترمکعب، در امیدیه ۸۰۶  میکروگرم بر مترمکعب، در سوسنگرد ۴۲۴ میکروگرم بر مترمکعب، در آبادان ۷۴۵ میکروگرم بر مترمکعب، در شادگان ۵۱۵ میکروگرم بر مترمکعب، در حمیدیه ۲۲۸۴ میکروگرم بر مترمکعب، در بهبهان ۴۳۵ میکروگرم بر مترمکعب، در شوش ۱۸۷ میکروگرم بر مترمکعب، در بندر امام ۶۹۵میکروگرم بر مترمکعب، در هندیجان ۱۶۳۹ میکروگرم بر مترمکعب، در رامشیر ۵۸۲۲ میکروگرم بر مترمکعب، در دزفول۱۴۲ میکروگرم بر مترمکعب و در خرمشهر ۳۲۰ میکروگرم بر مترمکعب  در بندر امام ۶۹۵ میکرو گرم بر متر مکعب بوده است.

بر این اساس میزان غلظت ریزگردها در ماهشهر بیش از ۱۴ برابر حد مجاز، در هندیجان بیش از ۱۰ برابر حدمجاز، در حمیدیه بیش از ۱۵ برابر حد مجاز و در رامشیر بیش تر ۱۸ برابر حدمجاز رسیده است.

خوزستان بیش از ۱۳ سال است که با پدیده گرد و غبار مواجه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.