ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک نماینده مجلس خواهان «برخورد قاطع» نظام با احمدی‌نژاد شد

عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر و عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به نامه محمود احمدی‌نژاد به رهبر جمهوری اسلامی خواستار «برخورد قاطع» نظام، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه با او شد.

عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر و عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به نامه محمود احمدی‌نژاد به رهبر جمهوری اسلامی خواستار «برخورد قاطع» نظام، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه با او شد.

عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر و عضو فراکسیون روحانیت مجلس

عبدالحمید خدری در نشست علنی پنج‌شنبه ۳ اسفند مجلس شورای اسلامی احمدی‌نژاد را «شخصی معلوم‌الحال که اقدامات متعددی در توهین و هتک حرمت به ارکان نظام و مسئولان ارشد نظام داشته» معرفی کرد و گفت: «از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه انتظار می‌رود با شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کند.»

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته، چهارشنبه ۲ اسفند، در تازه‌‌ترین نامه خود به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، افزون بر برکناری رئیس قوه قضائیه، خواستار برگزاری فوری و آزاد انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شده بود. رئیس دولت نهم و دهم نوشته بود برگزاری انتخابات «بدون مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی و آزاد گذاردن مردم برای انتخاب، یک ضرورت فوری است.»

عبدالحمید خدری در این‌باره افزود: «اگر همان روز که وی در خانه ملت و از طریق این تریبون به سران نظام توهین می‌کرد، مجلس در یک حرکت انقلابی طرح عدم کفایت وی را تقدیم می‌کرد، امروز کار به این‌جا نمی‌کشید. آقای احمدی نژاد شخصی معلوم الحال و ناقص العقل است. انتظار می رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند.»

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان نیز در پاسخ به سخنان احمدی‌نژاد درباره نقش شورای نگهبان در مهندسی انتخابات در جمهوری اسلامی گفته رئیس‌جمهوری پیشین در سال ۸۸ به دنبال مهندسی انتخابات بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محسن

    یکی از نوچه های احمدی نژاد گفته بقایی سال 90 گفت دیگه کار نمی کنیم که بفهمید فقط ما می تونیم تو این کشور کار کنیم . گویا دروغ نمی گفته