ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ظریف به چند کشور حوزه بالكان سفر می‌کند

وزیر خارجه ایران محمد جواد ظریف از دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ برای تبادل نظر و گفت‌وگو با مقامات کشورهای صربستان، بلغارستان، کرواسی و بوسنی به منطقه بالکان و اروپای شرقی سفر می‌کند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران از دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ برای تبادل نظر و گفت‌وگو با مقامات کشورهای صربستان، بلغارستان، کرواسی و بوسنی به منطقه بالکان و اروپای شرقی سفر می‌کند.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران

به گزارش پایگاه رسمی دولت یک هیأت بلندپایه سیاسی و همچنين یک هيأت اقتصادی متشكل از تعدادی از بنگاه‌ها و کارآفرینان اقتصادی از بخش‌های خصوصی و دولتی وزیر  خارجه ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار و گفت‌وگو با وزرای خارجه و دیگر مقامات عالی‌رتبه این کشورها و نیز برگزاری همایش مشترک با تجار و بازرگانان ایرانی و کشورهای یاد شده از جمله برنامه‌های ظریف در این سفر است.

در سال ۹۵ کولیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی همراه با هیأت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی و با حضور بیش از ۵۰ شرکت مهم و معتبر کروات وارد تهران شد. در آن زمان مقامات جمهوری اسلامی از جمله علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودند که قصد دارند از طریق کرواسی روابط اقتصادی جمهوری اسلامی با کشورهای حوزه بالکان را ارتقا دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.