ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شعرخوانی حمیرا نکهت (ویدیو)

<p>شهزاده سمرقندی - حمیرا نکهت، شاعر به&zwnj;نام افغان سال&zwnj;هاست که در هلند به&zwnj;سر می&zwnj;برد. با اینکه بیش از ۲۵ سال است دور از وطن زندگی کرده است، اما می&zwnj;گوید رابطه&zwnj;اش را با وطن و همینطور شاعران جوان سرزمین&zwnj;اش نکنده است. او &zwnj;گاه&zwnj;گداری به افغانستان سفر می&zwnj;کند و از حال و هوای شعر امروز آن باخبر است.</p> <!--break--> <p>با این شاعر شناخته افغانستان در جشنواره رومی در شهر اسلو دیدار کردم، بی&zwnj;خبر از اینکه ما هر دو در هلند به&zwnj;سر می&zwnj;بریم. <br /> &nbsp;</p> <p>حمیرا نکهت یکی از مهمانان جشنواره رومی بود که هر سال در ماه نوامبر در شهر اسلو برگزار می&zwnj;شود و یکی از برنامه&zwnj;های مشخص آن گرد هم آوردن هنرمندان مختلف از گوشه و کنار دنیاست. <br /> گفت&zwnj;وگوی مفصل با این شاعر افغان مقیم هلند را از رادیو زمانه قبلاً شنیده&zwnj;اید. اکنون در این فرصت گزارشی تصویری از گفت&zwnj;وگو و شعرخوانی&zwnj;های حمیرا نکهت را پیشکش شما می&zwnj;کنم.<br /> &nbsp;</p> <p>ایمیل تهیه&zwnj;کننده:<br /> shahzoda@radiozamaneh.com<br /> &nbsp;</p> <p><strong>در همین زمینه:</strong><br /> <a href="#http://radiozamaneh.com/culture/khaak/2011/12/15/8799">::گفت&zwnj;و گو شهزاده سمرقندی با حمیرا نکهت::</a></p>

شهزاده سمرقندی - حمیرا نکهت، شاعر به‌نام افغان سال‌هاست که در هلند به‌سر می‌برد. با اینکه بیش از ۲۵ سال است دور از وطن زندگی کرده است، اما می‌گوید رابطه‌اش را با وطن و همینطور شاعران جوان سرزمین‌اش نکنده است. او ‌گاه‌گداری به افغانستان سفر می‌کند و از حال و هوای شعر امروز آن باخبر است.

با این شاعر شناخته افغانستان در جشنواره رومی در شهر اسلو دیدار کردم، بی‌خبر از اینکه ما هر دو در هلند به‌سر می‌بریم.
 

حمیرا نکهت یکی از مهمانان جشنواره رومی بود که هر سال در ماه نوامبر در شهر اسلو برگزار می‌شود و یکی از برنامه‌های مشخص آن گرد هم آوردن هنرمندان مختلف از گوشه و کنار دنیاست.
گفت‌وگوی مفصل با این شاعر افغان مقیم هلند را از رادیو زمانه قبلاً شنیده‌اید. اکنون در این فرصت گزارشی تصویری از گفت‌وگو و شعرخوانی‌های حمیرا نکهت را پیشکش شما می‌کنم.
 

ایمیل تهیه‌کننده:
shahzoda@radiozamaneh.com
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.