ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمار قربانيان طوفان و سیل فيليپين از ۵۰۰ نفر فراتر رفت

<p>سيل و توفان &quot;ويرانگر&quot; فيليپين تاکنون ۵۲۱ کشته داشته و بيش از هزار نفر نيز ناپديد شده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت فيليپين و صليب سرخ اعلام کرده&zwnj;اند تلفات و خسارت اين سيل و طوفان گسترده است.</p> <p>سرعت طوفانی که شامگاه جمعه ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر ۱۳۹۰) دو جزيره جنوبی فيليپين را درنورديد، ۹۰ کيلومتر در ساعت گزارش شده که باعث طغيان رودخانه&zwnj;ها و سيل نيز شده است.</p> <p>آمريکا و بريتانيا با ابراز همدردی با آسيب&zwnj;ديدگان اين سيل و طوفان از آمادگی خود برای ارسال کمک&zwnj;ها به فيليپين خبر داده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p>مقامات فيليپين اين طوفان و سيل را به طوفان واشی تشبيه کرده&zwnj;اند که در سال ۲۰۰۹ باعث مرگ بيش از ۴۶۰ نفر در اين کشور شد</p> </blockquote> <p>هزاران نفر بر اثر اين طوفان و سيل بی&zwnj;خانمان شده&zwnj;اند. بيشتر قربانيان از دو شهر جنوبی ايليگان و کاگايان هستند.</p> <p>يک روزنامه نگار به خبرگزاری فرانسه گفته است اجساد قربانيان به سرعت در حال فاسدشدن است.</p> <p>به گفته این روزنامه&zwnj;نگار آب آشامیدنی در شهرهای طوفان&zwnj;زده قطع است و ممکن است ساکنان این مناطق با بحران آب روبرو شوند.</p> <p>مقامات فيليپين اين طوفان و سيل را به طوفان واشی تشبيه کرده&zwnj;اند که در سال ۲۰۰۹ باعث مرگ بيش از ۴۶۰ نفر در اين کشور شد.</p> <p>در حال حاضر ۲۰ هزار سرباز برای نجات آسيب&zwnj;ديدگان در منطقه در حال امدادرسانی هستند.</p> <p>سپتامبر سال جاری نيز بيش از يک&zwnj;صد تن در اثر وقوع گردباد در فيلپين جان خود را از دست دادند. اين کشور در سال ۲۰۱۱ شاهد نزديک به ۲۰ طوفان بوده است.</p> <p>&nbsp;</p>

سيل و توفان "ويرانگر" فيليپين تاکنون ۵۲۱ کشته داشته و بيش از هزار نفر نيز ناپديد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت فيليپين و صليب سرخ اعلام کرده‌اند تلفات و خسارت اين سيل و طوفان گسترده است.

سرعت طوفانی که شامگاه جمعه ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر ۱۳۹۰) دو جزيره جنوبی فيليپين را درنورديد، ۹۰ کيلومتر در ساعت گزارش شده که باعث طغيان رودخانه‌ها و سيل نيز شده است.

آمريکا و بريتانيا با ابراز همدردی با آسيب‌ديدگان اين سيل و طوفان از آمادگی خود برای ارسال کمک‌ها به فيليپين خبر داده‌اند.

مقامات فيليپين اين طوفان و سيل را به طوفان واشی تشبيه کرده‌اند که در سال ۲۰۰۹ باعث مرگ بيش از ۴۶۰ نفر در اين کشور شد

هزاران نفر بر اثر اين طوفان و سيل بی‌خانمان شده‌اند. بيشتر قربانيان از دو شهر جنوبی ايليگان و کاگايان هستند.

يک روزنامه نگار به خبرگزاری فرانسه گفته است اجساد قربانيان به سرعت در حال فاسدشدن است.

به گفته این روزنامه‌نگار آب آشامیدنی در شهرهای طوفان‌زده قطع است و ممکن است ساکنان این مناطق با بحران آب روبرو شوند.

مقامات فيليپين اين طوفان و سيل را به طوفان واشی تشبيه کرده‌اند که در سال ۲۰۰۹ باعث مرگ بيش از ۴۶۰ نفر در اين کشور شد.

در حال حاضر ۲۰ هزار سرباز برای نجات آسيب‌ديدگان در منطقه در حال امدادرسانی هستند.

سپتامبر سال جاری نيز بيش از يک‌صد تن در اثر وقوع گردباد در فيلپين جان خود را از دست دادند. اين کشور در سال ۲۰۱۱ شاهد نزديک به ۲۰ طوفان بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.