ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سال گذشته حدود ۱۰۰۰ حمله علیه مسلمانان در آلمان رخ داد

مسئول اغلب حملات به مسلمانان در آلمان گروه‌های راست افراطی بوده‌اند. این نخستین سالی است که دولت آلمان آمار حمله‌های ضداسلامی را ثبت می‌کند. ۳۳ تن در این حملات مجروح شدند.

مقام‌های آلمانی حدود یک‌هزار حمله را علیه مسلمانان و نهادهای اسلامی در ۲۰۱۷ ثبت کرده‌اند.

راهپیمایی صلح رمضان در کلن - روی پارچه نوشته شده: «عشق برای همه، نفرت برای هیچ‌کس» - منبع: afp

روزنامه آلمانی «نوی ازنابروکنر زایتونگ» شنبه سوم مارس / ۱۲ اسفند گزارش داد که وزارت کشور آلمان آمار بیش از ۹۵۰ حمله علیه مسلمانان در ۲۰۱۷ را اخیراً در اختیار نمایندگان پارلمان آلمان قرار داده است.

بنا به این آمار، بخشی از این حملات که شمارشان بیش از ۶۰ مورد گزارش شده علیه مساجد رخ داده است. در برخی موارد مهاجمان خونِ خوک روی مساجد مسلمانان پاشیده اند.

در این حملات دست‌کم ۳۳ تن زخمی شده‌اند.

بنا به داده‌های ارائه‌شده از سوی وزارت کشور آلمان، مسئول اغلب این حملات گروه‌های راست افراطی و نئونازی‌ها بوده‌اند.

    آلمان در سال‌های اخیر و به ویژه پس از آغاز جنگ‌های اخیر در خاورمیانه و شمال آفریقا به مقصد پناهجویان جنگ‌زده از کشورهای عمدتاً مسلمان‌نشین همچون سوریه، عراق، افغانستان، مصر و لیبی بدل شد. در جریان بحران پناهجویی، حدود یک میلیون تن در آلمان پناهنده شدند. اما اگر۸۹۰ هزار تن ۲۰۱۵ در آلمان موفق به ثبت درخواست پناهجویی شدند، شمار این پناهجویان در ۲۰۱۷ به تنها ۱۸۷ هزار رسید.

    پس از بحران پناهجویی، جنبش‌های ضداسلامی در آلمان قدرتمندتر شد. گروه‌های راست افراطی در آلمان ورود مسلمانان به این کشور را خطری برای «فرهنگ آلمانی» و «فرهنگ اروپایی» معرفی و تبلیغ می‌کنند.

    این نخستین بار است که وزارت کشور آلمان آمار حملات ضداسلامی در این کشور را ثبت کرده و به همین دلیل مقایسه آن با سال‌های گذشته ممکن نیست. علاوه بر این، وزارت کشور آلمان آمار حملات علیه مهاجران را نیز ثبت می‌کند.

    ایمن مازیک، رئیس «شورای مرکزی مسلمانان آلمان» در گفت‌و‌گو با این روزنامه آلمانی ادعا کرده است که شمار حملات علیه مسلمانان در آلمان به مراتب بالاتر از آمار ارائه‌شده از سوی دولت است. به گفته این شورا، هنوز شماری از مراجع مسئول تمرکز خاصی بر حملات علیه مسلمانان ندارند و قربانیان این حملات نیز در موارد بسیاری از اطلاع‌رسانی آن به پلیس خودداری می‌کنند.

    حزب راست افراطی «آلترناتیو برای آلمان» که به «اسلام‌ستیزی» و «اسلام‌هراسی» متهم شده است، با تمرکز بر شعارهای ضدمهاجرتی در آخرین انتخابات سراسری این کشور به سومین حزب بزرگ پارلمان تبدیل شد و در صورت تشکیل دولت ائتلافی بین احزاب «دموکرات‌مسیحی» و «سوسیال‌دموکرات»، احزاب میانه راست و چپ، به اپوزیسیون اصلی آلمان بدل خواهد شد.

    در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    • سارا

      برهنگی سر زنان در همه جهان و خصوصا در کشورهای اروپایی باید اجباری باشد. چرا که این حجاب ضد طبیعت زن و مرد است. این مسلمانان بهتر است در کشورهای اسلامنی خودشان بمانند تا دست کن جایی برای پناهندگی برای ما اسلامزدگاه و وبازدگان باقی بماند.

    • زنی از ایرانم

      من با جهانگیر موافقم. من با ممنوعیت به زور و هر چه بیشتر حمله ی به این مذهب ضد آزادی موافقم. شما نه می توانید و نه حق دارید با یکی از ضدانسانی ترین مذهبها و مسلکها از در تسامح و تساهل برآیید. این یعنی اینکه حتا برای خودتان هم احترام قائل نیستید . اینان با حجابشان سرانجام وارد جنگ داخلی با آنهایی خواهند شد که راهشان دادند و به بهداشتشان رسیدند و همه چیز در اختیارشان گذاشتند. من نه نٓژادپرست هستم و نه آلمانی من ایرانیم اگر در آلمان بودم در فرانسه بودم در انگلیس بودم به این مسلمانان حمله می کردم. چرا که جسم و روح و روان من و دستمالی کردنمن در یک پست نیروی انتظامیو فریادهایم را فراموش نمی کنم. تازه آن مردک که دست در همه جای من کرده بود می گفت فکر کرده من مسلحم. اگر به قدرت می رسیدم برای ماندن در اروپا شرط می گذاشتم که دینشان در دلشان باید و باید نمازشان باید در خانه ی خودشان باشد حجاب می خواهند داشته باشند در خانه شان یا تشریف ببرند در عربستان. در کوچه و خیابان این توهین به من است. اصلا برای همین است که مردانشان وقتی به اروپا رسیدند هنوز مهر ورودشان خشک نشده بود که در شب جشن آلمانی ها به زنان دخترانشان تجاوز کردند پنج نفرشان هم ایرانی بودند. چرا که این مرد انی که در دامان زنان محجبه تربیت شده اند لبخند و روی خوش نشان دادن از سوی یک زن به یک مرد یعنی تو فاحشه ای. اصلا مردان مسلمان به زنان غیر مسلمان و حتا زنان مسلمانی که حجاب ندارند به دید روسپی نگاه می کنند. بارها مرا در ایستگاهای بازرسی همین مردان حجاب خواه دستمالی کرزده اند به فاحشه بودن و بی بیغیرت بودن و پدرم و بعد که سن و سالم بالاتر رفت به بی غیرت بودن همسرم فحش دادند و متهم و مجرمم دانستند. در صورتی لواطکاری در بیت مومنین جهان بیداد می کند. تازه سیعد طوسی گفته اگر بناشد کارش بیخ پیدا کند صد نفر از بزرکگترینهاشان را به زیر خواهد کشید. بروید فکر کنید بزرگترینهاشان یعنی چه و بروید بخوانید فیلمی که بزودی منتشر خواهد شد و غیبت وحید حقانیان را. بله از قول من بدبختانه مسلمانزاده ضد اسلام به آلمانی ها بگویید هر چهع در توان دارند بر علیه این مسلمانان متظاهر به اسلام بکار گیرند.

    • زری تابش روزنامه نگار خانه نشین

      من یکی از کتک خوردکان سی و دو ساله در حکومت ضد بشری اسلام ناب در ایرانم. از پنج سالگی مورد ازیت و آزار این اسلام نکبت بوده و هستم. از ته دل آرزو می کنم که عوض ۱۰۰۰ حمله علیه مسلمانان درهر کشور اروپایی و آمریکایی و هر کشور دیگر در سال به یک ملیون حمله در روز برسد. آنها می خواهند از تمام مزایای یک کشور دموکراتیک و آزاد زندگی و استفاده کنند و بعد با آن کچک کریه که یادگار پیامبری ست که با یک بچه تازه از شیر گرفته سه ساله آشنا می شود و در شش سالگی به او به قول خود روحانیون دخول می کند و بسیار شرمآور است بروید بخوانید خمینی بر همین اساس می گوید کامجویی از یک کودک شیرخوار و تفخیذ ـ یعنی لاپایی در کردن جایز است اما وطی یعنی دخول جایز نیست! حتا نمی گوید دخول ممنوع است می گوید جایز نیست! بعد می گوید اگر دخول هم بکند تازه آن بچه ی شیر خوار بر او حرام میشود!!! بعد اصلا از خود بی وجدانش نمی پرسد که آیا آن بچه بعد ار دخول زنده است یا نه!!!بعد طبق نوشته شریعتی این بچه را قلاندوش که می کرده و در بازر مکه و مدینه می گردانیده مردان عرب حسودی می کردند و او برای خفظ حریم کودک دوستیش او را چادر به سر کرده... بلخ این زنان اسلامزده می خواهند این تحفه را ببرند به کشور متمدن آلمان پس زنده باد حمله ی به آنها! چرا که ما توسط مسلمانان روزی صد ملیون بار مورد حمله و آزار و اذیت قرار می گیریم. اینرا از ته دل می گویم. نوشته اید نباید توهین کرد خوب من توهین نمی کنم اما شعار میدهم: مرگ بر حکومت اسلامی و مرگ بر اسلام زنده باد مسلمانی که این داستانها را بداند و دست از این حجاب نانجیبی بردارد.

    • جهانگرا

      نسبیت گرایان غربی با زیر سوال بردن دست آورهای جهان شمول عصر روشنگری و تبلیغ چند فرهنگی و تشویق مسلمانان ساکن در غرب به زندگی در گتوهای فرهنگی خود و القائ این بحث که همه فرهنگها برابر و قابل احترام هستند ( ریاست جمهوری کراواسی و سوییس توسط زنان برابر است با ختنه زنان سومالیایی و مصری) ، باعث شده اند تا مسلمانان که از سرکوب مذهبی و فرهنگهای عقب مانده برای زندگی بهتر به غرب روی آورند، به این نتیجه برسند که نیاز به استحاله در فرهنگ غربی و پذیرفته شدن در جامعه غربی ندارند و مصلحت آن است که کماکان در لجنزار فرهنگی خود غوطه ور باشند. حمله کنندگان به مسلمانان لزوما نژاد پرست نیستند. تصور کنید یک زن بلوند اهل اسکاندیناوی با مینی ژوپ و تاپ در ملا عام در کشور دوست و برادر پاکستان برقصد، به احتمال غریب به یقین این زن ابتدا تکه تکه و سپس سوزانده خواهد شد. هیچ نسبیت گرای فرهنگی به این برادران دینی ما نخواهد گفت نژاد پرست. بلکه آن زن وایکینگ را ملامت خواهند کرد که چرا احساسات پاک و زلال و معصومانه مسلمانان را جریحه دار کرده است.