ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو انتصاب تازه برای ارتقای روحیه جهادی در سپاه و بسیج

رهبر جمهوری اسلامی نماینده ولی فقیه در سپاه و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا را تغییر داد.

رهبر جمهوری اسلامی در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی را به سمت نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام علی سعیدی را به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا منصوب کرد.

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در سپاه و رئیس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی از عبدالله حاج‌صادقی خواسته است که با استفاده از آخوندهای حوزه علمیه برای تقویت روحیه جهادی اعضای سپاه پاسداران و بسیج و خانواده‌های آنان بکوشد. او از علی سعیدی که پیش از این نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بود خواسته که به عنوان رئیس دفتر سیاسی فرماندهی کل قوا، سیاست‌های تبلیغی لازم برای ارتقای روحیه جهادی در اعضای سپاه را تدوین کند و علاوه بر این برای همکاری و هماهنگی بیشتر سپاه پاسداران با ستاد کل کوشش کند.

در شهریور سال جاری علی سعیدی، نماینده پیشین ولی فقیه در سپاه پاسداران گفته بود که ولی فقیه ضامن بهشت و دوزخ مردم است. او همچنین در بحث مشروعیت نظام از مردم یا از آسمان اعلام کرده بود که ولی‌فقیه در ردیف پیامبر است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • من هم به سهیل

    اگر سپاهیان را بکشیم پس چه فرقی بین ما و آدمکشان. یادم است چند سال پیش مردم شروع کرده بودند روی اسکناس ها شعار می نوشتند. روی اسکناسی نوشته شده: پاسداران همه مردند به جز چندتایی /// که سپردند سر خویش به یک رسوایی... امضاء شده بود فرزند یم پاسدار شهید! من آن موقع از آن عکس گرفتم و برای یکی از سایتها فرستادم. آن سایت آنرا منتشر کرد. شاید بشود آنرا پیدا کرد. البته کسی آنرا به نانوا یی داده بود و او نمی دانست با آن اسکناس چه کند و من در واقع به همان قیمت آنرا خریدم. من لسیار از نوشته سپاهی آموختم و امنیدوارم دیگران هم بکنند آنچه سپاهی کرده!

  • به جناب سهیل

    آقای سهیل درست باش! با هوش باش! پیام را دریاب! و آنگاه خوشبخت باش که سپاهیان همگی نه تنها پاسدار بیت رهبری نیستند بلکه باید امید را برآنان بست که در این فسادستان اسلام ناب اینچنین پاکیزه مانده اند. و البته همه ی ترس روحانیون از همن هاست! پس حرفت ر ا پس بگیر. سلام مردم ایران به سپاهیان و بسیجی ها و ارتشیاتنی باد که وفادار مردمند. ومرگ بر آنهاشان باد که بر ضد مردمند.

  • سهیل

    مگر شما سپاهی ها دنبال کودتا نیستید ؟ در صورت انقلاب اولین کسانی که اعدام میشوند خود سپاهی ها هستن چون دستشان به خون و فساد الوده هست .

  • یک سپاهی از تهران

    در ضمن تمامی این فعل و انفعالات و جابجایی ها همه و همه از ترس چهارشنبه سوری ست. چهارشنبه ای که به قول یکی از فرماندهان زاویه دار با اصل نظام می تواند جرقه ای در دل این بشکه ی باروت که نامش ایران است بیندازد. چهارشنبه ای که به قول او نه تنها با تمامی چهارشنبه های این چهل سال متفاوت است بلکه با تمامی چهارشنبه های این هزار و جهارضد سال متفاوت است.

  • یک سپاهی از تهران

    در این ایام رهبری و بعضی که در کنار اویند اوقات بدی دارند و سپاهیان در جنگی پنهان در حال دریدن یکدیگرند اگر چه هنور پنهان است و برملانشده که آنهم خواهد شد. در هر حال قرار است بحث رفراندوم را مدیریت کنند . یعنی به احتمال بسیار قوی در پیام نوروزی هم رهبری و هم ریاست حکومت اسلامی ـ که اصلا خطاست اگر آنرا جمهوری بدانیم ـ قرار است بحث رفراندوم را مصادره کنند. پیش پرده این مصادره و مدیریت به نفع خود را کداخدایی با مشورت و راهنمایی اکثریت اعضای نجات رژیم در انداخت. اگر چه شاید پیش از همه بنده و پدرم و چند نفر دیگر با نوشتن نظرات و مطرح کردن آن در جامعه با نام مستعار آنرا در انداختیم و بدان دامن زدیم. آنهایی که بعدا در جامعه رفراندوم خواه شده اند و اصلا نبودند دو گروهند که صداهایی را از رفراندوم خواهان اصیل تقلید می کنند، آنهم از سر ترس دحالت حتمی خارجی. چنانکه اینان چهل سال است که دعوت این دخالت و بخوانید حمله را برای خارجی ها آمریکا و اروپا فرستاده اند. گروهیشان اصلاحطلب است و دیگری اصولگرا این دو اگر چه بر سر منافع با هم تفاوتهایی دارند اما تنه و ریشه ی اصلیشان یکی و آن اسلامی شیعی ست که فقط برای آرام کردن موقتی جمهوری خواهی وارد میدان شده اند تا اصل ماجرا را لوث کنند. برای همین در پی یک رفراندوم صوری هستند تا هم نام رفراندوم داشته باشد و هم زرق و برق آنرا داشته باشد و هم از درون همان باشد که تا کنون بوده است. و البته لولو خورخوره ی همشان عراق و سوریه و افغانستانی ست که خودشان به این روزشان انداخته اند. بنا بر این قرار بر این است که رهبر خود شخصا خواهان رفراندوم شود و بعد رییس جمهور نیز آنرا تکرار کند. اگر این نطق را که د ر حال نوشتن است رسانه ای کنیم شاید بتوانیم آنرا از کاردکردش بکاهیم و شاید از کارش بیندازیم. باید توجه داشته باشیم که هر رفراندومی قبل از فروپاسی این نظام، بهتر است گفته شود پیش از انقلابی ایرانی نمی تاواند رفراندوم باشد. چرا که در این صورت تمامی اجزاء تشکیل دهنده ی این رفراندوم فاسد و خود فساد است بنا بر این آنچه اتفاق می افتد چیزی نیست مگر کنش ها و واکنشهایی در دوران دایره فساد و فاسد قدرت. تشکر مکی کنم اگر این نوشته ی کوتاه را به صورت مجزا انتشار دهید.