ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترکیه برای ۱۷۰ هزار آواره در شمال و شرق سوریه اردوگاه می‌سازد

آنکارا در نظر دارد در استان ادلب و در عفرین اردوگاه‌هایی برای آورگان سوری احداث کند. همزمان عملیات «شاخه زیتون» تا مرز عراق گسترش می‌یابد.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات دیپلماتیک در آنکارا گزارش داده که ترکیه قصد دارد اردوگاه‌هایی بسازد. این اردوگاه‌ها با ظرفیت پذیرش ۱۷۰ هزار آواره در نزدیکی ادلب در شمال سوریه و در مناطقی که در شرق سوریه تحت کنترل ترکیه است احداث می‌شوند.

دسامبر ۲۰۱۷: ادلب در شمال سوریه

ترکیه و گروهی از شورشیان مسلح مخالف اسد که با این کشور هم‌پیمان‌اند از شش هفته گذشته تاکنون عملیاتی را علیه کردهای شمال سوریه در عفرین انجام می‌دهند. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده بود که عملیات «شاخه زیتون» تا مرز عراق گسترش پیدا می‌کند. ایالات متحده آمریکا بارها خواستار خویشتنداری ترکیه در این عملیات شده است.

هم‌زمان مولود چاووش‌اوغلو هم در نظر دارد در سفرش به واشنگتن درخواست آنکارا مبنی بر خلع سلاح کردهای سوریه را با رکس تیلرسون، همتای آمریکایی خود در میان بگذارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.