ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو کشته و دو مجروح در درگیری سپاه با مهاجمان در سراوان

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرده که عملیات یک گروه مسلح را در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان حنثی کرده است.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرده که عملیات یک گروه مسلح را در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان خنثی کرده است.

مرز سراوان، محل درگیری

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای که دوشنبه ۲۱ اسفند در رسانه‌های داخلی منتشر کرده اعلام کرده که یک گروه مسلح از مخالفان جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان قصد داشتند با یک دستگاه خودروی حامل مهمات و مواد انفجاری در نزدیکی یک پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه عملیات انتحاری انجام دهند که این عملیات خنثی شد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرده که در جریان این درگیری دو نفر از مهاجمان کشته شدند و دو نفر از بسیجیان مستقر در قرارگاه مرزی هم مجروح شدند.

در تیر سال جاری دو کارگر بومی در تبادل آتش قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران با گروهی مسلح در مرز سراوان کشته شدند.

سراوان از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است. قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در این استان به خصوص در مرز سراوان چندین‌بار با گروه شبه‌نظامی «جیش العدل»، یک گروه جهادی تندرو درگیر شده بود. دولت ایران «جیش العدل» را به عنوان گروهی تروریستی می‌شناسد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.