ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رقص و پایکوبی زنان ایرانی در بازار تجریش

در آستانه نوروز، گروهی از زنان ایرانی در بازار تجریش رقص و شادمانی می‌کنند.

بازار تجریش این روزها در آستانه نوروز حال و هوای دیگری دارد. ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گروهی از زنان ایرانی را در حال رقص و شادمانی نشان می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Hasani

    رقص دست جمعی دختر ایرانی فریاد مرگ بر خامنه ای دیکتاتور ***

  • nader

    دیگر نمیتوان زنان شجاع ایران را در قفس تحجر قرون وسطی نگاهداشت . دختران انقلاب در زنجیره انسانی با سرود برابری تکثیر شدند! پارک طالقانی تهران *** با رقص آذری در تهران به پیشواز نوروز ***

  • nader

    جامعه المصطفی فقط دارای ۱۵۰۰۰ نفر طلبه افغانی در قم میباشد که با دریافت ماهیانه دولتی زندگی میکنند. اینها به افغانستان برمیگردند تا در پارلمان و دولت افغانستان نفوذ کنند..

  • Faryad

    "کدام جرم؟" صادق زیباکلام، استاد دانشگاه، بامداد دوشنبه (۲۱ اسفند/ ۱۲ مارس) به اتهام "فعالیت تبلیغی علیه نظام" با مصداق مصاحبه با بخش فارسی دویچه وله و "تلاش برای زیر سؤال بردن نظام جمهوری اسلامی" محاکمه شد!. زیباکلام خطاب به قاضی صلواتی افزوده است: «فرض بگیریم همه آنچه بنده در آن مصاحبه گفته بودم یکسره خطا بوده باشد: ناآرامی‌ها را عوامل نفوذی آمریکا، اسرائیل و انگلستان به راه انداخته بودند!؛ درصد بالایی از مردم طرفدار نظام و سیاست‌های آن هستند و صرفاً مشتی فریب‌خورده و مزدور علیه نظام تظاهرات می‌کنند!؛ فرض بگیریم من اشتباه می‌کنم و اگر همه‌پرسی صورت بگیرد، درست مثل ابتدای انقلاب، ۵ / ۹۸ درصد مجددا رأی به جمهوری اسلامی بدهند! و من تعمدا به رادیو آلمان به‌منظور "فریب مردم" دروغ گفته باشم!. حتی با پذیرش چنین فرضی، بنده مرتکب کدام "جرم" شده‌ام که می‌بایستی محاکمه شوم؟ کدام قانون را نقض کرده‌ام و حقوق چه کسی را پایمال کرده‌ام که می‌بایستی مجازات شوم؟! به چه کسی ضرر و زیان زده‌ام که می‌بایستی به‌واسطه آن مجازات شوم؟». «اگر صادق زیباکلام و صادق زیباکلام‌ها مهملی بگویند و ۸۰ میلیون آن را باور کنند، چه کسی مقصراست: آن ۸۰ میلیون یا صادق زیباکلام؟!».

  • روزبه

    اسلام از دست (در)رفت.