ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: همه می‌خورند

عکسی نمادین: بخور بخور در حضور رهبر. احمدی‌نژاد در نامه اخیر خود از برخی بخورها نام برده، که البته راز واژه‌ای نیست که برملا شده باشد.

حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود\nتا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند\nحافظ

امروز، ۲۵ اسفند، دو نامه از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق، انتشار یافت. نامه اول خطاب به قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، نیروی برون‌مرزی سپاه پاسداران است، نامه دوم خطاب به رئیس دادگاه تجدید نظر حمید بقایی، یار دستگیر شده اوست.

مضمون دو نامه یکسان‌اند: نامه اول قاسم سلیمانی و حمید بقایی را هم‌پرونده می‌کند و می‌خواهد بگوید که سردار باید راز حیف و میل ۳,۵ میلیون یورویی را برملا کند که قوه قضاییه بابت آن یقه بقایی را گرفته است در حالی که مسئولیت اصلی با سپاه است. مضمون نامه دوم هم‌پرونده کردن جمع بیشتری از مقامات در فساد و ویژه‌خواری است.

عکسی نمادین: بخور بخور در حضور رهبر. احمدی‌نژاد در نامه اخیر خود از برخی بخورها نام برده، که البته راز واژه‌ای نیست که برملا شده باشد.
عکسی نمادین: بخور بخور در حضور رهبر. احمدی‌نژاد در نامه اخیر خود از برخی بخورها نام برده، که البته راز واژه‌ای نیست که برملا شده باشد.

سایت دولت بهار، سایت احمدی‌نژادها، فرازهای بخش افشاگر نامه احمدی‌نژاد را این گونه فهرست کرده است:

  • ‌ پرداخت پاداش از محل ردیف قانونی و خارج از شمول به اعضاء دولت توسط روسای جمهور ایران ، در تمامی دولت های گذشته و فعلی وجود داشته و دارد و حتی در دولت فعلی این میزان رقم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.
  • ‌ قبلاً مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی از محل بودجه و با تصویب دولت ، صدها میلیارد تومان به دانشگاه آزاد کمک کردند و همزمان خودشان رییس هیات موسس و رییس هیات امناء آن دانشگاه بودند.
  • ‌ آقای حداد عادل در ریاست مجلس برای نهادهای خصوصی بودجه تصویب می کردند و خودشان حداقل دو نهاد خصوصی را در اختیار داشتند و برای آنها بودجه تصویب ، اخذ و هزینه می کردند.
  • ‌ جناب آقای لاریجانی رییس مجلس ، همزمان مدیر بنیاد شهید مطهری نیز هستند و هر سال برای آن بودجه تصویب ، اخذ و هزینه می کنند.
  • ‌ آقایان مصباح یزدی، ری شهری ، امامی کاشانی ، شاهرودی و جوادی آملی و بسیاری از مقامات ارشد کشور نیز موسسات آموزش عالی و یا فرهنگی دارند که از بودجه عمومی استفاده می کنند.
  • ‌ جناب آقای ولایتی دو موسسه خصوصی دارند که هر ساله برای آن بودجه اخذ و هزینه می کنند.

احمدی‌نژاد، در نامه سرگشاده خود، ابتدا در مورد ویژه‌خواری‌های خود توضیح داده و گفته است همه آنها موجه بوده. سپس دست تعدادی از حریفان را، آن گونه در بالا آمد، رو کرده و سپس اصل حرفش را زده است:

«چگونه است که دستگاه قضایی بر خلاف قانون، مقامات دولت دهم را به اتهام انجام کار قانونی و روال عمومی دولت ها به اشد مجازات محکوم می کند و کمترین تعرضی به دیگران ندارد؟»

همدستی، که ضامن استواری جمهوری اسلامی بود، اکنون از طرف خود همدستان به عنوان همپروندگی معرفی می‌شود.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Mani

    ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. فکر میکنید هر کدام از غارتگران و تبهکاران حاکم بر ایران میلیاردها دلار پول های غارت شده در حساب های بانکی شان را از کجا بدست آورده اند؟. فکر میکنید که میلیاردها دلار پول های که به آدمکشانی چون بشار اسد ،حزب الله لبنان و سایر تروریست های دیگر داده میشود از کجا بدست میاید؟ در چنان ابعادی مردم و کشور ایران را غارت کرده اند که میلیونها ایرانی به سختی حتی به یک وعده غذا دسترسی دارند و صدها هزار کودک ایرانی جزء کودکان محروم کار و یا خیابانی شده اند. به علت تمام این جنایات است که هر کسی اعتراض کند ،دستگیر، شکنجه و یا به قتل میرسد. آیا متوجه هستید که دین بیابانگردها ۱۴۰۰ سال قبل چه بلایی بر سر ما آورده است. آیا اگر گرفتار آن نمی شدیم ،این تبهکاران هولناک و بسیار بیرحم حاکم بر ایران، داعش،طالبان والقاعده را را تجربه میکردیم؟ برای بیداری و رشد آگاهی باید بسیار بپردازیم.

  • روزبه

    تیتر کامل مقاله اینه: همه باهم میخورن ولی به من و دارو دسته ام نمیدن نامردا میگن. سفره. کوچیک به شما نمیرسه.

  • کارو

    واقعیتاین است که این احمدینژاد بود که اختلافات درون حاکمیت را تشدید کرد و در میان روسای جمهور رژیم یک تافتۀ جدابافته محسوب می شود. این ادعای اصلاح طلبان و طرفداران آن ها که انتخاب اصلاح طلبان باعث تشدید تنش ها در درون سیستم و تشدید اختلافات جناح ها می شود تاکنون صادق نبوده است. صدها برابر آن اختلافاتی که ریاست جمهوری خاتمی دامن زد، توسط احمدی نژاد ایجاد شد. این تضادها دست همه را در پیشگاه مردم رو خواهد کرد.