ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پایان گروگان‌گیری در فرانسه با کشته شدن مرد مهاجم

پلیس فرانسه با حمله به فروشگاهی که در آن یک مرد مهاجم دو نفر را کشته و گروهی را به گروگان گرفته بود به این گروگان‌گیری پایان داد. فرد مهاجم توسط پلیس کشته شد.

پلیس فرانسه با حمله به فروشگاهی که در آن یک مرد مهاجم دو نفر را کشته و گروهی را به گروگان گرفته بود به این گروگان‌گیری پایان داد. فرد مهاجم توسط پلیس کشته شد.

پلیس در محل گروگان‌گیری در شهر کارکاسون فرانسه

گروگان‌گیری حدود ساعت ۱۱ جمعه ۲۳ مارس / ۳ فروردین در کمون تربس شهر کارکاسون واقع در جنوب فرانسه و در ۸۰ کیلومتری شرق تولوز در یک فروشگاه رخ داد. مرد مهاجم به اطراف خود شلیک کرد و دو نفر را کشت و فریاد «الله اکبر» سر داد. او خود را عضوی از گروه «دولت اسلامی» (داعش) معرفی کرد.

فرانسوا مکرون، رئیس جمهوری فرانسه که در بروکسل به‌سر می‌برد ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان، این اقدام را تروریستی خواند. پیش از او، ادوارد فیلیپ، نخست‌وزیر فرانسه نیز گروگان‌گیری در کارکاسون را تروریستی خوانده بود.

وزارت کشور فرانسه کشته‌شدن دست‌کم دو نفر و زخمی شدن چندین نفر را تأیید کرد. ژرار کلمب، وزیر کشور گفته که گروگانگیر فرد آشنایی برای پلیس بوده است. او ۲۶ سال سن داشت و در ارتباط با جرایم مواد مخدر و سایر جرایم جزئی چند بار بازپرسی شده بود اما به‌عنوان یک چهره بنیادگرای اسلامی شناخته نمی‌شد. رسانه‌های محلی فرد مهاجم را یک مراکشی اعلام کرده‌اند.

صبح جمعه در شهر کارکاسون به‌سوی یک گروه از مأموران پلیس تیراندازی شده بود و یک مأمور زخمی شد. با این حال معلوم نبود که عامل این حمله همان مردی است که ساعاتی بعد دست به گروگان‌گیری زد.

پلیس سه ساعت و نیم پس از گروگانگیری به فروشگاه حمله کرد. سه مأمور پلیس در جریان این حمله زخمی شدند. کل عملیات تنها چند دقیقه طول کشید.

توضیح:

تیتر و محتوای این خبر با به‌دست آمدن اطلاعات تازه تغییر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.