ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه سال حبس برای یک فعال حقوق زنان

<p>فرشته شیرازی، فعال حقوق زنان از سوی دادگاه به سه سال حبس تعزیری قطعی محکوم شد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش وب&zwnj;سایت تغییر برای برابری، دادگاه انقلاب شهرستان آمل به ریاست قاضی حسن&zwnj;زاده، فرشته شیرازی را به سه سال حبس تعزیری محکوم کرده بود.<br /> <br /> این فعال حقوق زنان روز ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۰ در پی احضار به اداره اطلاعات آمل بازداشت شد. وی از سوی دادگاه به &quot;اقدام علیه امنیت ملی، نشر اکاذیب و توهین به مسئولین&quot; متهم شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>فرشته شیرازی به خاطر &quot;تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب، توهین به مقامات از طریق نوشتن در وبلاگ شخصی&zwnj;اش&quot; به دو سال حبس و به خاطر &quot;تبلیغ علیه نظام&quot; به یک سال حبس محکوم شده است.دادگاه همچنین وی را برای هفت سال ممنوع&zwnj;الخروج کرده است</p> </blockquote> <p>فرشته شیرازی از زمان بازداشت در در زندان آمل که فاقد امکانات اولیه و تفکیک جرائم است نگهداری می شود.<br /> <br /> به گزارش تغییر برای برابری، خانواده وی با وجود سکونت در شهر آمل، به دلیل وضعیت نامناسب زندان این شهر تقاضای انتقال وی به زندان ساری را داده&zwnj;&zwnj;اند که این تقاضا هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.<br /> <br /> وی که از فعالان کمپین یک میلیون امضا در شهر آمل است، پیش از این نیز در شهریور ماه ۱۳۸۸ چندین بار برای بازجویی به دفتر پیگیری و اطلاعات این شهر احضار شده و منزل شخصی او از سوی ماموران امنیتی تفتیش شده بود.<br /> <br /> فرشته شیرازی به خاطر &quot;تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب، توهین به مقامات از طریق نوشتن در وبلاگ شخصی&zwnj;اش&quot; به دو سال حبس و به خاطر &quot;تبلیغ علیه نظام&quot; به یک سال حبس محکوم شده است.دادگاه همچنین وی را برای هفت سال ممنوع&zwnj;الخروج کرده است.</p>

فرشته شیرازی، فعال حقوق زنان از سوی دادگاه به سه سال حبس تعزیری قطعی محکوم شد.

به گزارش وب‌سایت تغییر برای برابری، دادگاه انقلاب شهرستان آمل به ریاست قاضی حسن‌زاده، فرشته شیرازی را به سه سال حبس تعزیری محکوم کرده بود.

این فعال حقوق زنان روز ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۰ در پی احضار به اداره اطلاعات آمل بازداشت شد. وی از سوی دادگاه به "اقدام علیه امنیت ملی، نشر اکاذیب و توهین به مسئولین" متهم شده است.

فرشته شیرازی به خاطر "تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب، توهین به مقامات از طریق نوشتن در وبلاگ شخصی‌اش" به دو سال حبس و به خاطر "تبلیغ علیه نظام" به یک سال حبس محکوم شده است.دادگاه همچنین وی را برای هفت سال ممنوع‌الخروج کرده است

فرشته شیرازی از زمان بازداشت در در زندان آمل که فاقد امکانات اولیه و تفکیک جرائم است نگهداری می شود.

به گزارش تغییر برای برابری، خانواده وی با وجود سکونت در شهر آمل، به دلیل وضعیت نامناسب زندان این شهر تقاضای انتقال وی به زندان ساری را داده‌‌اند که این تقاضا هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی که از فعالان کمپین یک میلیون امضا در شهر آمل است، پیش از این نیز در شهریور ماه ۱۳۸۸ چندین بار برای بازجویی به دفتر پیگیری و اطلاعات این شهر احضار شده و منزل شخصی او از سوی ماموران امنیتی تفتیش شده بود.

فرشته شیرازی به خاطر "تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب، توهین به مقامات از طریق نوشتن در وبلاگ شخصی‌اش" به دو سال حبس و به خاطر "تبلیغ علیه نظام" به یک سال حبس محکوم شده است.دادگاه همچنین وی را برای هفت سال ممنوع‌الخروج کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.