ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلیت اتوبوس درون شهری در تهران گران می‌شود

شهرداری تهران قیمت بلیت اتوبوس‌های درون شهری را افزایش می‌دهد. لایحه پیشنهادی به شورا فرستاده شده. شورا نرخ کرایه تاکسی را هم گرانتر خواهد کرد.

قیمت بلیت اتوبوس‌ درون شهری در تهران ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. افزایش نرخ کرایه تاکسی نیز همچنان در دست بررسی است.

بلیت اتوبوس درون شهری در تهران گران می‌شود

محمد کرونی دبیر کمیسیون حمل و نقل شهری شورای اسلامی تهران چهارشنبه ۲۲ فروردین اعلام کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری برای افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس شهری به شورا رسیده است.

به گفته او در این لایحه پیش‌بینی شده قیمت بلیت اتوبوس‌های بخش عمومی ۱۰ درصد و بخش خصوصی ۱۵ درصد افزایش یابد.

کرونی همچنین از تغییر در محاسبه نرخ کرایه تاکسی خبر داده و گفته است: «نرخ کرایه با توجه به شرایط نامساعد جوی و همچنین اوج ترافیک متفاوت است و افزایش می یابد».

شورای شهر تهران که یک ماه گذشته با استعفای محمدعلی نجفی شهردار درگیر بود، سال گذشته به افزایش قیمت بلیت مترو شهری رای داد.

براساس مصوبه شورای شهر قیمت بلیت سفرهای داخل شهری تهران تا ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در واکنش به افزایش نرخ خدمات شهری گفته است که مردم باید هزینه زندگی در تهران را بپردازند.

پیش از این نیز استاندار سابق تهران گفته بود که باید هزینه زندگی در تهران را بالا برد تا از مهاجرت به این شهر جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بابکان

    ولی این با حرف امام (ره) مخالف است. امام (ره) گفت: اتوبوس را مجانی میکنیم ! برق را مجانی می کنیم ! شما به این قانع نشوید ما میخواهیم شما را بمقام انسانیت برسانیم ! دارید گران میکنید !؟ پس خط امام چی شد ؟!

  • رضا

    ببرید و بدزدید و غارت کنید و گرانی و فقر و بیکاری و اعتیاد و فحشا و فساد و اختلاس و بگیروببر زندان و شکنجه و تجاوز و اعدام و تجاوز و ووووووووووو این است اشغال ایران و بردگی مردم ایران، به دست آخوندهای رژیم اسلامی