ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بدون سانسور در لندن

تور نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بدون سانسور همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جمعه ۱۴ اردبیهشت در مرکز مطالعات ایرانی در لندن آغاز به کار کرد.

تور نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بدون سانسور همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جمعه ۱۴ اردبیهشت / ۴ مه درمرکز مطالعات ایرانی در لندن آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۱۸/۱۳۹۷ علاوه بر ناشران ایرانی ساکن لندن شامل گام نو، مهری، ساتراپ، ناکجا و اچ‌اند اس، ناشرانی از دیگر کشورهای اروپایی مانند دیارکتاب از دانمارک، فروغ از آلمان، خاوران از فرانسه، عقل سرخ از هلند و گردون از آلمان دراین نمایشگاه شرکت دارند.

 این نمایشگاه بین‌المللی دو سال قبل در لندن فعالیت خود را آغاز کرد و موفق شد به سرعت توجه علاقمندان به کتاب و نشر را چنان جلب کند که هر سال تعداد بیشتری به این نمایشگاه بپیوندند. به طوری که امسال در بیش از ۱۶ شهر و کشور اروپایی از ۴ تا ۲۷ مه به صورت تور اروپائی برگزار می‌شود تا ایرانیان بیشتری امکان حضور در نمایشگاه و دسترسی به ناشران و نویسندگان خارج از کشور را داشته باشند.

[sliderpro id="557"]

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.