ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی: هر مقدار که لازم باشد سلاح می‌سازیم

حسن روحانی خروج امریکا از توافق هسته‌ای را به زیان این کشور دانست و اعلام کرد: ایران حاضر به مذاکره در باره برنامه موشکی و دفاعی نیست.

در فاصله کمتر از یک هفته به ۱۲ می که قرار است دونالد ترامپ اعلام کند آیا امریکا در توافق هسته‌ای باقی می‌ماند یا نه، روحانی در سبزوار گفت: «اگر امریکا از برجام خارج شود، به زودی پشیمان خواهد شد».

حسن روحانی

حسن روحانی رئیس جمهوری ایران یکشنبه ۱۶ اردیبهشت اظهارات رئیس جمهوری امریکا را غیرمنطقی خواند و گفت: ایران برای هر تصمیم ترامپ یک برنامه دارد.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها، یا از برجام خارج می‌شوند، یا به آن لطمه می‌زنند و یا راه آمریکا و اروپا از هم جدا می‌شود.

رئیس دولت جمهوری اسلامی گفت: «هر تصمیمی که هفته آینده گرفته شود در زندگی ملت تغییری ایجاد نخواهد کرد و هر تصمیمی که ترامپ بگیرد، ایران در برابرش ایستادگی خواهد کرد».

او از همه جریان‌های سیاسی داخل جمهوری اسلامی هم خواست «اختلاف‌ها را کنار بگذارند» و گفت: «امروز دیگر راست و چپ معنی ندارد. همه دست به دست هم می‌دهیم».

روحانی بدون آنکه جزئیات بیشتری بیان کند، ادامه داد:«از چند روز قبل دستورهای لازم به سازمان انرژی اتمی داده شده و چند روز پیش دوباره با اعضای آن در باره  مسیر روشن صحبت کرده است».

پیش از این برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفته بودند که در صورت خروج امریکا از توافق هسته‌ای، ایران غنی‌سازی اورانیوم را دوباره آغاز خواهد کرد.

با این حال برخی از منابع خبری گزارش کردند که رئیس جمهوری آمریکا و مقام‌های ارشد فرانسه و آلمان به تازگی برای اعمال برنامه‌های سخت‌گیرانه علیه برنامه‌های موشکی و حضور نظامی ایران در سوریه به توافق رسیده‌اند.

روحانی در واکنش به این تصمیم‌ها، گفت:«ایران در باره قدرت دفاعی خود با کسی مذاکره نخواهد کرد و هر مقدار که موشک و سلاح لازم باشد، می‌سازد و انبار می‌کند.»

او تحریم هسته‌ای علیه ایران را «اشتباه و غلط » خواند و از «دنیا و به و بویژه قدرت‌های بزرگ» خواست که « از این طرح نادرست عقب‌نشینی کنند».

رئیس دولت جمهوری اسلامی در ادامه با بیان اینکه «دولت صدها میلیارد دلار درآمد نفتی و غیرنفتی پیش‌بینی کرده است»، گفت: «هیچ جای نگرانی وجود ندارد و ایران با مشکلی روبرو نخواهد شد».

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جومونگ

    یک زمانی هم خروشچف می گفت، مثل سوسیس ما از کارخانه هایمان موشک بیرون می دهیم! البته آن یاوه گو زنده نماند که به بیند سوسیس های شوروی، مانع فروپاشی اش نشد!

  • مومن

    به جای این تهدیدهای تو خالی و چرندیات گفتن که احمدی نژاد استاد این کار بود بروید به داد دلار ۷۰۰۰ تومانی و تلگرام فیلتر شده برسید که دل مردم خون است.

  • شهروند درجه سه

    دستمزد بیش از 80% کارگران کمتر از یک میلیون و 400 هزار تومان است. از آغاز فروردین 96 تا نیمه فروردین 97 حدود 300 هزار کارگر بیکار شدند ! وضع کارمندان خراب و وضع بازنشستگان (فراموش شدگان) از همه بدتر ! کشاورزی روبه نابودی است و تولیدکنندگان صنعتی هم در پی یکدیگر ورشکسته شده اند و میشوند. روزبه روز غارت کشور توسط خامنه ای و نهادهایش بیشتر میشود و دیگر وابستگان حکومتی و آخوندها و نهادهایشان هم هرچه بتوانند در این غارت شرکت دارند. اسرائیل ستیزی و امریکا ستیزی هم دکان رهبر و سپاه و وابستگان به حکومت است تا بخیال خود ذهن مردم را به جای دیگری منحرف کنند و با بهانه تهدید دشمن هر کس را خواستند سرکوب کنند یا از بین ببرند. 13 و نیم میلیارد دلار پول مردم در شهرداری تهران به بسیج داده شده تا هزینه بصیرت افزایی شود ! حوزه علمیه قم با چندین عنوان پولهای نجومی میکیردف این تنها یک نمونه است! جامعه المصطفی العالمیه ! بنیاد بین المللی اهل بیت و ..... ! شرم برایشان معنایی ندارد