ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو ماه مانده به رقابت‌های جهانی کشتی؛ رسول خادم: مسئولان برای جلوگیری از تعلیق کشتی ایران کاری نکرده‌اند

نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی در جلسه با رسول خادم به او گفته ایران از سوی کمیته بین‌المللی المپیک با جرائم سنگینی مواجه خواهد شد.

رسول خادم می‌گوید کمیته بین‌المللی المپیک پیگیر پرونده امتناع کشتی‌گیران ایرانی از رویارویی با کشتی‌گیران اسرائیل است، با این حال تا کنون هیچ یک از مسئولان ایرانی برای جلوگیری از محرومیت کشتی ایران کاری نکرده‌اند.

نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی در جلسه با رسول خادم به او گفته ایران از سوی کمیته بین‌المللی المپیک با جرائم سنگینی مواجه خواهد شد.

کمیته بین‌المللی المپیک بر اساس منشور المپیک که یکی از اصلی‌ترین مواد آن برگزاری مسابقات با اهداف صرفاً ورزشی و پرداختن به روح ورزش است، فعالیت فدراسیون‌های جهانی را زیر نظر دارد و در همین راستا رویاروی نشدن ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیلی را به‌دلیل دخالت دادن امر سیاسی در ورزش مشمول تنبیه و جریمه می‌داند.

رقابت‌های جهانی کشتی از تیر تا آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و ایران می‌بایست در هشت مسابقه جهانی شرکت کنند. رسول خادم  تا کنون در چندین مصاجبه و نامه سرگشاده هشدار داده که در تک تک این مسابقات، خطر محرومیت،‌ کشتی‌گیران ایرانی را تهدید می‌کند.

ایران وزرشکاران خود را از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی منع می‌کند.

فدراسیون جهانی کشتی اخیراً علیرضا کریمی را به دلیل باخت اجباری شش ماه تعلیق، و مربی او را به دو سال محرومیت از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محکوم کرده است. جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۹۸۳ از رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسراییلی در میادین ورزشی جلوگیری می‌کند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.