ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آنچه که از برخورد «مقتدرانه» پلیس با معترضان کازرون به جای ماند

معاون اجتماعی فرمانده پلیس استان فارس: «با حضور مقتدرانه پلیس در کازرون، آرامش و امنیت برقرار شده.» آنچه که از این اقتدار به جای مانده را می‌بینید:

کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی گفته است «با حضور مقتدرانه پلیس در کازرون، آرامش و امنیت در این شهر برقرار شده. آنچه که از «اقتدار» پلیس به جای مانده را می‌بینید:

کازرون پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت همچنان ملتهب بود. بعد از درگیری مأموران انتظامی با معترضان که به کشته و مجروح شدن چندین نفر انجامید، تجمعات اعتراضی در سطح شهر همچنان ادامه یافت. مردم به طرح تقسیم شهرستان کازرون به دو شهر جداگانه معترض‌‌اند.

بیشتر ببینید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نقی

    در پایتخت رمضان است و در #کازرون محرم ویدئوهایی که امروز از کازرون مخابره شده نشان می‌دهند شهر به هیچ‌وجه آرام نشده است. لباس شخصی‌ها از بالای ساختمان تیراندازی می‌کنند، پرتاب گاز اشک‌آور و شلیک ساچمه ادامه دارد جمعیت هم در خیابان‌ها حضور دارند و علیه حکومت شعار می‌دهند. ظاهرا در پایتخت رمضان است و در #کازرون محرم/توئیتر.