ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير اطلاعات ايران: دشمن برای ضربه‌زدن به انتخابات برنامه دارد

<p>حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران می&zwnj;گويد &quot;دشمن&quot; برای ضربه&zwnj;زدن به انتخابات مجلس برنامه&zwnj;هايی را طراحی کرده است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فارس، مصلحی روز دوشنبه سوم بهمن ۱۳۹۰ در اصفهان گفت: &quot;جنگ روانی و اقدامات دشمن عليه ايران اسلامی در ابعاد گوناگون و از مسيرهای مختلف انجام می&zwnj;شود.&quot;</p> <p>مقامات جمهوری اسلامی ايران، عمدتاً از آمريکا و برخی از قدرت&zwnj;های اروپايی به عنوان &quot;دشمن&quot; نام می&zwnj;برند.</p> <p>به گفته مصلحی، وزارت اطلاعات ايران بر &quot;بيشتر برنامه&zwnj;های دشمن اشراف دارد.&quot;</p> <p>حیدر مصلحی ۱۸ دی ۱۳۹۰ از بازداشت چند &quot;اخلالگر انتخاباتی&quot; خبر داده بود.</p> <p>به گفته وی &quot;دستگيرشدگان از طريق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات&zwnj;شان، آن&zwnj;ها را دستگير کرديم.&quot; نام این افراد اعلام نشده است.</p> <p>وزير اطلاعات ايران برنامه&zwnj;هايی را که به گفته او &quot;دشمنان&quot; برای &quot;ضربه&zwnj;زدن&quot; به انتخابات طراحی کرده&zwnj;اند، اين&zwnj;گونه اعلام کرد:</p> <p><strong>&bull; دامن زدن به اختلافات داخلی به&zwnj;ويژه ايجاد اختلاف و دو دستگی بين جريان&zwnj;های ارزش&zwnj;مدار و دل&zwnj;داده&zwnj;های انقلاب<br /> &bull; ملتهب ساختن فضای سياسی کشور در آستانه انتخابات<br /> &bull; زير سئوال بردن سلامت انتخابات<br /> &bull; تلاش برای کشاندن منازعات انتخاباتی و سياسی به سطح خيابان&zwnj;ها<br /> &bull; جنگ نيمه سخت سياسی و اطلاعاتی<br /> &bull; دامن زدن به اغتشاشات اجتماعی<br /> &bull; ترويج روحيه عدم اعتماد به نظام<br /> &bull; کشاندن موج بی&zwnj;ثباتی منطقه به داخل مرزهای کشور<br /> &bull; راه&zwnj;اندازی جنگ تبليغاتی برای تأثير منفی بر مشارکت عمومی<br /> &bull; برنامه&zwnj;ريزی برای سوءاستفاده از اختلافات قومی و قبيله&zwnj;ای<br /> &bull; تشديد تحريم&zwnj;های اقتصادی<br /> &bull; فضاسازی&zwnj;ها و جنگ&zwnj;های رسانه&zwnj;ای برای ترساندن ملت ايران</strong></p> <p>نهمين دوره انتخابات مجلس ايران ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>مقام&zwnj;های جمهوری اسلامی از ماه&zwnj;ها پيش هشدار داده&zwnj;اند نخواهند گذاشت انتخابات مجلس به &quot;چالش امنيتی برای نظام&quot; تبديل شود.</p> <p>پس از انتخابات رياست&zwnj;جمهوری سال ۱۳۸۸ ايران که باعث اعتراضات خيابانی مخالفان شد، اين نخستين انتخابات است که در ايران برگزار خواهد شد.</p> <p>احزاب عمده اصلاح&zwnj;طلب ايران از حضور در اين انتخابات خودداری کرده&zwnj;اند. با اين حال شماری از چهره&zwnj;های اصلاح&zwnj;طلب در اين انتخابات ثبت&zwnj;نام کرده&zwnj;اند.</p> <p>اصلاح&zwnj;طلبان گفته بودند در صورتی در انتخابات شرکت می&zwnj;کنند که &quot;زندانيان سياسی آزاد شوند، به فضای امنيتی پايان داده شود و سلامت و آزادانه بودن انتخابات تضمين شود.&quot;</p> <p>مقام&zwnj;های حکومت ايران به اين خواسته&zwnj;های اصلاح&zwnj;طلبان پاسخی ندادند.</p> <p>به گفته تحليلگران سياسی، در اين دوره از انتخابات مجلس رقابت بين سه گروه &quot;اصولگرايان منتقد دولت، اصولگرايان حامی دولت و هواداران نزديک به اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی&quot; خواهد بود.</p> <p>&nbsp;</p>

حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران می‌گويد "دشمن" برای ضربه‌زدن به انتخابات مجلس برنامه‌هايی را طراحی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصلحی روز دوشنبه سوم بهمن ۱۳۹۰ در اصفهان گفت: "جنگ روانی و اقدامات دشمن عليه ايران اسلامی در ابعاد گوناگون و از مسيرهای مختلف انجام می‌شود."

مقامات جمهوری اسلامی ايران، عمدتاً از آمريکا و برخی از قدرت‌های اروپايی به عنوان "دشمن" نام می‌برند.

به گفته مصلحی، وزارت اطلاعات ايران بر "بيشتر برنامه‌های دشمن اشراف دارد."

حیدر مصلحی ۱۸ دی ۱۳۹۰ از بازداشت چند "اخلالگر انتخاباتی" خبر داده بود.

به گفته وی "دستگيرشدگان از طريق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات‌شان، آن‌ها را دستگير کرديم." نام این افراد اعلام نشده است.

وزير اطلاعات ايران برنامه‌هايی را که به گفته او "دشمنان" برای "ضربه‌زدن" به انتخابات طراحی کرده‌اند، اين‌گونه اعلام کرد:

• دامن زدن به اختلافات داخلی به‌ويژه ايجاد اختلاف و دو دستگی بين جريان‌های ارزش‌مدار و دل‌داده‌های انقلاب
• ملتهب ساختن فضای سياسی کشور در آستانه انتخابات
• زير سئوال بردن سلامت انتخابات
• تلاش برای کشاندن منازعات انتخاباتی و سياسی به سطح خيابان‌ها
• جنگ نيمه سخت سياسی و اطلاعاتی
• دامن زدن به اغتشاشات اجتماعی
• ترويج روحيه عدم اعتماد به نظام
• کشاندن موج بی‌ثباتی منطقه به داخل مرزهای کشور
• راه‌اندازی جنگ تبليغاتی برای تأثير منفی بر مشارکت عمومی
• برنامه‌ريزی برای سوءاستفاده از اختلافات قومی و قبيله‌ای
• تشديد تحريم‌های اقتصادی
• فضاسازی‌ها و جنگ‌های رسانه‌ای برای ترساندن ملت ايران

نهمين دوره انتخابات مجلس ايران ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ برگزار می‌شود.

مقام‌های جمهوری اسلامی از ماه‌ها پيش هشدار داده‌اند نخواهند گذاشت انتخابات مجلس به "چالش امنيتی برای نظام" تبديل شود.

پس از انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ ايران که باعث اعتراضات خيابانی مخالفان شد، اين نخستين انتخابات است که در ايران برگزار خواهد شد.

احزاب عمده اصلاح‌طلب ايران از حضور در اين انتخابات خودداری کرده‌اند. با اين حال شماری از چهره‌های اصلاح‌طلب در اين انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان گفته بودند در صورتی در انتخابات شرکت می‌کنند که "زندانيان سياسی آزاد شوند، به فضای امنيتی پايان داده شود و سلامت و آزادانه بودن انتخابات تضمين شود."

مقام‌های حکومت ايران به اين خواسته‌های اصلاح‌طلبان پاسخی ندادند.

به گفته تحليلگران سياسی، در اين دوره از انتخابات مجلس رقابت بين سه گروه "اصولگرايان منتقد دولت، اصولگرايان حامی دولت و هواداران نزديک به اسفنديار رحيم‌مشايی" خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آقای جاسبی از تهران

    <p>مضحکترین وزیر اطلاعات فاشیستترین حکومت ضد بشری ترین نظام. اسلام ناب یعنی این! نگاهش کنید!! برای این یک دو سه چهار تمامی اینتلیجنزده های نظام خونخوار خونآشام جمع شده اند تا این مطلب را بنویسند.*****</p>

  • کاربر مهمان

    بابا انتخابات ودولت و مجلس چيه؟!.. اينها مال آمريکا و اروپاست ! ... خودتان پولها را برداريد و همچنان هرکس اعتراض کرد بيانداز يش زندان و ... بگوييد هيچکس مثل ما آزادي ندارد!......