ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ناصر ملک‌مطیعی،‌ «داش فرمان» فیلم قیصر در ۸۸ سالگی درگذشت

ناصر ملک‌مطیعی به دلیل نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود که بر اثر شدت بیماری در واپسین ساعات جمعه چهارم خرداد درگذشت.

ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر سرشناس سینمای پیش از انقلاب ایران در واپسین ساعات جمعه چهارم خرداد در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

ملک‌مطیعی (جلوی تصویر) به خاطر بازی در نقش‌های به اصطلاح «جاهلی» معروف شد

ملک‌مطیعی را بیشتر به خاطر نقش‌هایی به خاطر می‌آورند که برای ایفای آنها باید کلاه مخملی بر سر می‌کرد و لباس به اصطلاح «جاهل‌ها» را بر تن می‌کرد: کت و شلوار مشکی، پیراهن سفید، کفش چرمی نوک‌تیز،‌ دستمال ابریشمی و تسبیح. او در «قیصر»، فیلم معروف مسعود کیمیایی (۱۳۴۸) نقش «فرمان» برادر قیصر را برعهده داشت.

ملک‌مطیعی پس از انقلاب ۱۳۵۷ همچون چندین بازیگر سرشناس دیگر از جمله بهروز وثوقی، بازیگر نقش قیصر از حضور در فیلم‌های سینمایی محروم شد. او پس از مدت‌ها ۱۳۹۲ در فیلم نقش نگار، اثر علی عطشانی نقش آفرید.

ناصر ملک‌مطیعی به دلیل نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود که بر اثر شدت بیماری چهارم خرداد درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.