ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب لوکوموتيورانان راه‌آهن شمال شرق ايران

<p>اعتصاب برخی از لوکوموتيورانان راه&zwnj;آهن شمال شرق ايران در اعتراض به مشکلات معيشتی و حقوقی خود اختلال&zwnj;هايی در حرکت قطارها ايجاد کرد.</p> <!--break--> <p><br /> روزنامه مردم&zwnj;سالاری در شماره امروز دوشنبه ۱۰ بهمن&zwnj;ماه خود گزارش داده است که اعتصاب لوکوموتيورانان راه&zwnj;آهن ايران در شمال شرق اين کشور طی يک هفته اخير باعث ايجاد اختلال در حرکت قطارها و تأخيرهای چندساعته قطارهای مسافربری شده است.</p> <p><br /> اين گزارش می&zwnj;افزايد برخی لوکوموتيورانان پس از حرکت قطارها در برخی از ايستگاه&zwnj;های بين راهی با خروج از قطار باعث توقف چندساعته قطار می&zwnj;شوند.</p> <p><br /> در اين گزارش به&zwnj;عنوان مثال آمده است که در روز هشتم بهمن&zwnj;ماه قطار مسافربری محلی شاهرود - مشهد به شماره ۳۲۶ ساعت ۱۲:۱۰ از شاهرود حرکت می کند و در حالی که قرار بوده ساعت ۱۸:۳۰ در مشهد باشد، به دليل اعتصاب لوکوموتيوران و خروج وی از قطار ساعت ۲۴، با ۵/۵ ساعت تأخير به مقصد رسيده است.</p> <p><br /> مسافران اين قطار گفته&zwnj;اند به دليل اعتصاب و خروج لوکوموتيوران از قطار در ايستگاه بين راهی &quot;نقاب&quot;، به درخواست مسئولان راه&zwnj;آهن شمال شرق يک لوکوموتيوران از مشهد برای هدايت و حرکت اين قطار اعزام و قطار را به مقصد رسانده است.</p> <p><br /> اداره کل راه&zwnj;آهن شمال شرق در شاهرود، گفته است قطار به موقع راه افتاده و راه&zwnj;آهن مشهد با تأييد اين تأخير و افزايش تأخيرها، اعزام لوکوموتيوران را تأييد کرده است.</p> <p><br /> مسافران پس از رسيدن به مقصد بعد از نيم ساعت تجمع در ايستگاه راه&zwnj;آهن خراسان رضوی و عدم رسيدگی به اعتراض&zwnj;شان محل را ترک کرده&zwnj;اند.</p> <p><br /> برپايه اين گزارش هفتم بهمن&zwnj;ماه نيز در قطار محلی سمنان &ndash; مشهد چنين اتفاقی رخ داده است.</p> <p><br /> راه&zwnj;آهن شمال شرق از سوزن خروجی ايستگاه گرمسار شروع می شود و تا سوزن ورودی ايستگاه نقاب ادامه دارد.</p> <p>&nbsp;</p>

اعتصاب برخی از لوکوموتيورانان راه‌آهن شمال شرق ايران در اعتراض به مشکلات معيشتی و حقوقی خود اختلال‌هايی در حرکت قطارها ايجاد کرد.

روزنامه مردم‌سالاری در شماره امروز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه خود گزارش داده است که اعتصاب لوکوموتيورانان راه‌آهن ايران در شمال شرق اين کشور طی يک هفته اخير باعث ايجاد اختلال در حرکت قطارها و تأخيرهای چندساعته قطارهای مسافربری شده است.

اين گزارش می‌افزايد برخی لوکوموتيورانان پس از حرکت قطارها در برخی از ايستگاه‌های بين راهی با خروج از قطار باعث توقف چندساعته قطار می‌شوند.

در اين گزارش به‌عنوان مثال آمده است که در روز هشتم بهمن‌ماه قطار مسافربری محلی شاهرود - مشهد به شماره ۳۲۶ ساعت ۱۲:۱۰ از شاهرود حرکت می کند و در حالی که قرار بوده ساعت ۱۸:۳۰ در مشهد باشد، به دليل اعتصاب لوکوموتيوران و خروج وی از قطار ساعت ۲۴، با ۵/۵ ساعت تأخير به مقصد رسيده است.

مسافران اين قطار گفته‌اند به دليل اعتصاب و خروج لوکوموتيوران از قطار در ايستگاه بين راهی "نقاب"، به درخواست مسئولان راه‌آهن شمال شرق يک لوکوموتيوران از مشهد برای هدايت و حرکت اين قطار اعزام و قطار را به مقصد رسانده است.

اداره کل راه‌آهن شمال شرق در شاهرود، گفته است قطار به موقع راه افتاده و راه‌آهن مشهد با تأييد اين تأخير و افزايش تأخيرها، اعزام لوکوموتيوران را تأييد کرده است.

مسافران پس از رسيدن به مقصد بعد از نيم ساعت تجمع در ايستگاه راه‌آهن خراسان رضوی و عدم رسيدگی به اعتراض‌شان محل را ترک کرده‌اند.

برپايه اين گزارش هفتم بهمن‌ماه نيز در قطار محلی سمنان – مشهد چنين اتفاقی رخ داده است.

راه‌آهن شمال شرق از سوزن خروجی ايستگاه گرمسار شروع می شود و تا سوزن ورودی ايستگاه نقاب ادامه دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.