ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران مسئولیت حمله موشکی به بلندی‌های جولان را پذیرفت

سردار پاسدار حسین سلامی در نمازجمعه مشهد اعلام کرد که موشک‌باران بلندی‌های جولان پاسخ سپاه به حمله موشکی ارتش اسرائیل به پایگاه سپاه قدس در حمص بوده است.

سردار پاسدار حسین سلامی در سخنانی در نماز جمعه مشهد اعلام کرد که سپاه پاسداران با حمله موشکی به بلندی‌های جولان، به حمله موشکی ارتش اسرائیل به پایگاه تیفور در نزدیکی حمص که به کشته شدن ۱۱ تن از نفرات سپاه منجر شد، پاسخ داده است.

سردار پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی در نماز جمعه مشهد با اشاره به حمله اسرائیل به پایگاه تیفور سپاه قدس در سوریه گفت:

«وقتی صهینونیست‌ها پایگاه T4 سوریه را بمباران کردند تصور داشتند پاسخ نمی‌گیرند اما در جولان [سپاه] به آن‌ها پاسخ داد و ده‌ها موشک پرواز کرد و پیغام داده شد که اگر پاسخ دهید قلب تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و خفه شدند و از آن روز هیچ غلطی نکردند.»

دوشنبه ۹ آوریل/ ۲۰ فروردین فرودگاه نظامی تیفور در حوالی حمص در نزدیکی شهر باستانی پالمیرا هدف ۸ موشک قرار گرفت. پدافند هوایی ارتش سوریه ۵ موشک را رهگیری و منهدم کرد، اما سه موشک به این پایگاه هوایی اصابت کرد و ۱۴ نفر از جمله چند ایرانی کشته و مجروح شدند. علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه‌ای در امور بین‌الملل یک روز بعد از این حمله در سفرش به دمشق اعلام کرد که ایران حمله موشکی به پایگاه تیفور را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

فرودگاه نظامی تیفور در حوالی میدان‌های گازی سوریه قرار دارد که در دست داعش بود اما سال گذشته ارتش سوریه و متحدانش موفق شدند کنترل این میدان‌های گاز را به دست بگیرند.

سپاه قدس در این پایگاه چندین فروند هواپیمای بدون سرنشین را مستقر کرده بود.

بعد از حمله موشکی به پایگاه تیفور، ارتش اسرائیل اعلام کرد که بامداد پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت نیروهای وابسته به سپاه پاسداران ایران در سوریه حدود ۲۰ راکت را به سمت مواضع نیروهای اسرائیل در بلندی‌های جولان شلیک کرده‌اند که تعدادی از آنها ره‌گیری شده‌اند. در پاسخ به حمله موشکی سپاه به بلندی‌های جولان، ارتش اسرائیل ۳۵ پایگاه سپاه قدس و حزب‌الله لبنان را بمباران کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارگر

    قاضی غلامرضا منصوری، سرپرست دادسرای ناحیه ٣ تهران در بیمارستان دکتر سمیعی در هانوفر بستری است. او یکی از مقامات مهم حکومت اسلامی است، قاضی حکومتی است که یک از وظایف مهم قضات در آن مملکت ، سرکوب مردم، بستن دهانها و کشتن مخالفین و ترور و آدمکشی است. او یک مهره مهم در دستگیری روزنامه نگاران و بستن روزنامه ها و سرکوب معترضین و منتقدین در ایران بوده است. ما به محض اطلاع از حضور یک مقام دیگر جنایتکار حکومت اسلامی، بعد از شاهرودی، در بیمارستان هانوفر، اقدام به اعلام کمپینی برای دستگیری و محاکمه این فرد داده ایم. برای جلب توجه افکار عمومی جامعه آلمان و در اعتراض به جانیان سرکوبگر حکومت اسلامی ایران و آخوند غلامرضا منصوری تظاهراتی در مقابل بیمارستان دکتر سمیعی در هانوفر سازمان می یابد. از همگان دعوت میکنیم در این میتینگ اعتراضی حضور بهم رسانند. ساعت ١۵.٠٠ تا ١٧ روز یکشنبه ١٠ ماه ژوئن در آدرس Rudolf Pichlmayr Str. 4 30625 Hannover

  • داود

    بدبخت نتیاهو از زرنگی ش بوده که میره پیش آمریکا و..... چون فرمانده هان ما الکی بهانه دستش میدن اونم نهایت استفاده رو میبره از حرفهای بیربط سپاهی ها ..‌ بخاطر همین حرفای مفته که تحریم هستیم دیگه

  • relax

    خواهیم دید،،عزیزم فرمانده هنوزدستورنداده این چندتاموشکی که دربلندی های جولان دریافت کردید فقط اخطار بود درضمن اسراییل 117بارحمله نکرده بلکه 11700باربه مردم بیدفاع حمله کرده ،ولی فرمانده ماخیلی سخت وبا صبر زیاددستورحمله راصادرمیکنن وبعدش درروزواقعه ودرمیدان کارزارقابلیت هامشخص خواهدشد،به نظرتون چرا کوچکترین حرفی درطهران میشه این نتانیاعزیز،میره پیش ترامپ ودیگرجاها وتقاضای کمک وپشتیبانی داره ویا تقاضای ائتلاف داره،بنظرت ازسلحشوریشه ؟...!!!مثل اینکه یادش رفته ازکسی کمک میخاد که وقتی کماندوها شون توخلیج فارس گرفتاربسیجی هاشدن چندباراحتیاج به لباس یعنی شلوار پیدا کردن ،اون روز بنده خدا ترامپ هنوزرئیس جمهورنشده بود،(شومن )بود ولی خیلی ناراحتمع

  • هوشنگ

    جالب اینجاست که چگونه مسئولین میز های ضد اطلاعات برای اسرائیل هم در سپاه و هم در وزارت اطلاعات, خودشان جاسوس اسرائیل از آب در می آیند, و زندانی و اعدام می شوند. فقط پس از سرنگونی جمهوری جهنمی اسلامی بطور دقیق خواهیم دانست که دقیقا چه مقدار از کادرهای بالای سپاه و دیگر نیروهای امنیتی رژیم خودشان جاسوس های اسرائیل, آمریکا, انگلیس,....بوده اند. تا آن زمان که تحقیقا دیر نخواهد بود این ملت ایران است و این خالی بندی ها و انگشت سبابه تکان دادن ها و زِر زِر های زیادی که "من آنم که رستم بود پهلوان".

  • منتالبیس

    تا فبل از حمله به T4 اسراییل 117 بار -تا جایی که من خبر دارم- مواضع سپاه و نیروهای وابسته به آن را زده بود که بعد از آن حمله شمارش از دست من در رفت حضرات فقط بر منبر و پای بساط زبانشان باز میشود

  • بهمن

    سلامی گفته که آنها پاسخ گرفتند و خفه شدند!! در پاسخی که شما و همپالگی‌هایت گرفتید دهها نفر کشته دادید، کشته‌ها را شبانه در کربلا و ... دفن کردید، تا صدایش درنیاید، و تا امروز غیرت‌تان را با "کافور" بی‌خاصیت و بی‌رگ کرده بودند، بنابراین دم نزدید، تا شرمساریتان بیش از این عیان نشود، شماها روسپیان بی‌جیره و مواجبید، که جیره و مواجبتان هم باز موجب شرمساری شما و مردم ایران است.