ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان کل ایران: عده‌ای زن به بهانه مسابقه فوتبال روسری خود را برداشتند و شروع به آواز و رقاصی کردند

دادستان کل کشور گفته است: «ما مخالف شادی نیستیم اما تحت همین عنوان، زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کردند و عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را برداشتند شروع به آواز و رقاصی کردند.»

محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور، در واکنش به پخش مسابقات جام جهانی در استادیوم گفته زمینه‌های نفوذ فرهنگ غربی نه تنها در فضای مجازی که در بخش‌هایی از بدنه مدیریت کشور هم وجود دارد که به بهانه‌های مختلف ضربه می‌زنند. او گفته برای مثال، تحت عنوان اینکه یک فضای شاد باز کنیم و خانواده‌ها صحنه فوتبال را ببینند، اقدام به پخش مسابقات در استادیوم آزادی کرده‌اند.

محمد‌جعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران

چهارشنبه گذشته در جریان بازی ایران با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸، خانواده‌ها اجازه یافتند که به ورزشگاه آزادی بروند و مسابقه را از روی مونیتورهای بزرگ تماشا کنند. این در حالی بود که تا یک ساعت قبل از آغاز مسابقه، گارد ویژه نیروی انتظامی با وجود صدور مجوزهای لازم، اجازه ورود افراد را به استادیوم نمی‌داد.

دادستان کل کشور گفته است: «ما مخالف شادی نیستیم اما آنچه شاهد بودیم و بعد دیدیم این بود که برخی روزنامه‌ها تیتر زدند که «آزادی آزاد شد». تحت همین عنوان، زن و مرد و جوان و کودک و دختر و پسر را در استادیوم جمع کردند و عده‌ای زن به این بهانه روسری خود را برداشتند شروع به آواز و رقاصی کردند.»

ورود زنان به استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات در ایران ممنوع است و مراجع مذهبی و گروه‌های محافظه‌کار این کار را خلاف ارزش‌های زن و استادیوم را مکان نامناسبی برای حضور زنان می‌دانند.

منتظری گفته: «آیا خانواده‌های شهدا که این سرمایه‌های عظیم را دادند این هدف را داشتند؟ من خطابم به مدیرانی است که خبر داریم در پشت صحنه در دفتر کارشان نشسته‌اند و مورد اعتراض قرار گرفته‌اند و می‌گویند باید برای هدف خود گام به گام جلو برویم.»

دادستان کل کشور همچنین گفته: «گام به گام یعنی به بهانه فوتبال ایران اسپانیا کارهایی شود که شرم می کنم بگویم. اگر با سیاست شیطانی گام به گام خود، فکر می‌کنید می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می‌کنید.»

قرار است مسابقه ایران و پرتغال که امروز چهارم تیر برگزار خواهد شد هم در ورزشگاه آزادی پخش شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.