ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"هاشمی بايد از حکم شورای عالی انقلاب فرهنگی تبعيت کند"

<p>يک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ايران گفت نشست تيم مذاکره&zwnj;کننده با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس هيأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای پذيرفتن شرط&zwnj;های وی نيست، بلکه به اين معناست که &quot;به وی بقبولانند بايد از حکم صادر شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی تمکين کند.&quot;</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>حسين کچوئيان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به خبرگزاری مهر گفت اين نشست چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ در مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>وی افزود: &quot;رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد شرط گذاشته که ابتدا در جريان برنامه&zwnj;های فرهاد دانشجو قرار گيرد، سپس حکم رياستش را امضا می&zwnj;کند.&quot;</p> <p>به گفته کچوئيان &quot;رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ظاهراً قصد نشان دادن قدرت خود را دارد که اعلام کرده ابتدا فرهاد دانشجو بايد برنامه&zwnj;های خود را در جلسه ديگری ارائه دهد (تا) پس از آن بار ديگر انتخاب شود.&quot;</p> <p>خبرگزاری مهر ساعتی پس از انتشار خبر، اين بخش از گفته&zwnj;های کچوئيان که هاشمی رفسنجانی را به &quot;قدرت&zwnj;نمايی&quot; متهم کرده بود، حذف کرد و به جای آن نوشت: &quot;اين عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عين حال از موضع هاشمی رفسنجانی در اين مورد به شدت انتقاد کرد.&quot;</p> <blockquote> <p>حسين کچوئيان: رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ظاهراً قصد نشان دادن قدرت خود را دارد که اعلام کرده ابتدا فرهاد دانشجو بايد برنامه&zwnj;های خود را در جلسه ديگری ارائه دهد (تا) پس از آن بار ديگر انتخاب شود</p> </blockquote> <p>هيأت امنای دانشگاه آزاد در تاريخ ۲۲ دی ۱۳۹۰، فرهاد دانشجو را به عنوان رئيس جديد اين دانشگاه معرفی کردند.</p> <p>از بين ۱۰ عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو کانديدای رياست دانشگاه شد و از بين ۹ عضو ديگر، پنج عضو به وی رأی دادند و چهار عضو ديگر نيز از رأی دادن خودداری کردند.</p> <p>شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز در جلسه ۲۷ دی با ۲۴ رأی موافق در برابر دو رأی مخالف و دو رأی ممتنع، نظر پنج عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد را در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس جديد دانشگاه آزاد تأييد کرد.</p> <p>شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله نهادهايی است که اعضای آن را آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی منصوب می&zwnj;کند.</p> <p>به گفته دبيرخانه هيأت امنای دانشگاه آزاد، هاشمی رفسنجانی رأی&zwnj;گيری هيأت امنای دانشگاه آزاد را درباره تعيين رئيس جديد اين دانشگاه &quot;قانونی نمی&zwnj;داند.&quot;</p> <p>اما فرهاد دانشجو با اعلام اينکه رأی&zwnj;گيری &quot;قانونی بوده است&quot;، می&zwnj;گويد هاشمی رفسنجانی قصد ندارد حکم وی را امضا کند.</p> <p>دفتر هاشمی رفسنجانی نيز در واکنش به اين گفته&zwnj; فرهاد دانشجو، سخنان وی را &quot;شانتاژ و القائات منفی&quot; در آستانه نشست روز چهارشنبه توصيف کرد.</p> <p>رياست دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹ سال گذشته و از بدو تأسيس بر عهده عبدالله جاسبی بود.</p> <p>دانشگاه آزاد، ۳۵۷ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در ايران، لبنان، امارات متحده عربی، انگليس، تانزانيا و ارمنستان دارد و وسعت فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری، بيمارستانی، درمانی و بهداشتی، ورزشی و رفاهی آن هم به ۱۴ ميليون مترمربع می رسد.</p> <p>مسئولين دانشگاه آزاد، تعداد دانشجويان اين دانشگاه را يک ميليون و ۵۰۰ هزار نفر و تعداد فارغ التحصيلان آن را هم دو ميليون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p>

يک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ايران گفت نشست تيم مذاکره‌کننده با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس هيأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای پذيرفتن شرط‌های وی نيست، بلکه به اين معناست که "به وی بقبولانند بايد از حکم صادر شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی تمکين کند."

حسين کچوئيان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به خبرگزاری مهر گفت اين نشست چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ در مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

وی افزود: "رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد شرط گذاشته که ابتدا در جريان برنامه‌های فرهاد دانشجو قرار گيرد، سپس حکم رياستش را امضا می‌کند."

به گفته کچوئيان "رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ظاهراً قصد نشان دادن قدرت خود را دارد که اعلام کرده ابتدا فرهاد دانشجو بايد برنامه‌های خود را در جلسه ديگری ارائه دهد (تا) پس از آن بار ديگر انتخاب شود."

خبرگزاری مهر ساعتی پس از انتشار خبر، اين بخش از گفته‌های کچوئيان که هاشمی رفسنجانی را به "قدرت‌نمايی" متهم کرده بود، حذف کرد و به جای آن نوشت: "اين عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عين حال از موضع هاشمی رفسنجانی در اين مورد به شدت انتقاد کرد."

حسين کچوئيان: رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ظاهراً قصد نشان دادن قدرت خود را دارد که اعلام کرده ابتدا فرهاد دانشجو بايد برنامه‌های خود را در جلسه ديگری ارائه دهد (تا) پس از آن بار ديگر انتخاب شود

هيأت امنای دانشگاه آزاد در تاريخ ۲۲ دی ۱۳۹۰، فرهاد دانشجو را به عنوان رئيس جديد اين دانشگاه معرفی کردند.

از بين ۱۰ عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو کانديدای رياست دانشگاه شد و از بين ۹ عضو ديگر، پنج عضو به وی رأی دادند و چهار عضو ديگر نيز از رأی دادن خودداری کردند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز در جلسه ۲۷ دی با ۲۴ رأی موافق در برابر دو رأی مخالف و دو رأی ممتنع، نظر پنج عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد را در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس جديد دانشگاه آزاد تأييد کرد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله نهادهايی است که اعضای آن را آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌کند.

به گفته دبيرخانه هيأت امنای دانشگاه آزاد، هاشمی رفسنجانی رأی‌گيری هيأت امنای دانشگاه آزاد را درباره تعيين رئيس جديد اين دانشگاه "قانونی نمی‌داند."

اما فرهاد دانشجو با اعلام اينکه رأی‌گيری "قانونی بوده است"، می‌گويد هاشمی رفسنجانی قصد ندارد حکم وی را امضا کند.

دفتر هاشمی رفسنجانی نيز در واکنش به اين گفته‌ فرهاد دانشجو، سخنان وی را "شانتاژ و القائات منفی" در آستانه نشست روز چهارشنبه توصيف کرد.

رياست دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹ سال گذشته و از بدو تأسيس بر عهده عبدالله جاسبی بود.

دانشگاه آزاد، ۳۵۷ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در ايران، لبنان، امارات متحده عربی، انگليس، تانزانيا و ارمنستان دارد و وسعت فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری، بيمارستانی، درمانی و بهداشتی، ورزشی و رفاهی آن هم به ۱۴ ميليون مترمربع می رسد.

مسئولين دانشگاه آزاد، تعداد دانشجويان اين دانشگاه را يک ميليون و ۵۰۰ هزار نفر و تعداد فارغ التحصيلان آن را هم دو ميليون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امید دارند که بزودی حذف کامل هاشمی رفسنجانی و جاسبی از دانشگاه خود را جشن بگیرند.

  • کاربر مهمان

    این دانشگاهی که بیش از یک میلیون و نیم دانشجودارد ایا به غیر از مسخره کردن سامانه اموزشی و سروکیسه کردن متقاصیان ورود کاردیگری هم میتواند داشته باشد!؟ اگر شهریه هر دانشجورا 2-3میلیون تومان در نظر بگیریم مبلغی در مقیاس 2-3 میلیلرد تومان پیدا میشود که خود مبین و دلیل تاسیس این دانشگاه و پافشاری اقایان برای حفظ قدرت است. دولت میخواهد دست هاشمی و اهل بیت وی را از این دانشگاه پر منفعت کوتاه کند و سپس با یک تلنگور دیگر ویرا از صحنه قدرت خارج کند. متاسفانه قای هاشمی خود این بلای خامنه ای را بر سر مردم ایران اورد و حالا بایست خودشان نتیجه اعمال و تصمیم های خود شان را بچشند. اگر چه این نتیجه اعمال به مراتب اسان تر از تحمل شکنجه و تجاوز به دست نیروهای ولایت مطلقه است.

  • کاربر مهمان

    انقلاب فرهنگي پنجم ! توسط برادران نوظهور و پديده قرن..برا دران دانشجو...که از تقلب در مدرک وانتخابات گرفته تا وزير شدن و ريس دانشگاه شدن بصورت زوري وتقلبي متخصص شده اند......

  • کاربر مهمان

    ......دانشگاه آزاد بزودي ورشکست خواهد شد و پولها ارسال به خارج ..