ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم رئيس جديد دانشگاه آزاد در روزنامه رسمی ايران منتشر شد

<p>حکم رياست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد ايران در روزنامه رسمی اين کشور منتشر شد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>در تارنمای روزنامه رسمی متن اين حکم با عنوان &quot;تأييد انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامی&quot; منتشر شده است.</p> <p>در اين حکم که به امضای محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران و رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی رسيده، آمده است: &quot;مصوبه تأييد انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه ۲۷ دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصويب رسيده است برای اجرا ابلاغ می شود: آقای دکتر فرهاد دانشجو بر اساس رأی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و به موجب تأييد شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت چهار سال به عنوان رئيس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می&zwnj;شوند.&quot;</p> <p>روزنامه رسمی از سازمان&zwnj;های وابسته به قوه قضائيه ايران است. بر اساس ماده دو قانون مدنی ايران، قوانين و مقرارت ۱۵ روز پس از انتشار در روزنامه رسمی، لازم&zwnj;الاجرا می&zwnj;شود.</p> <p>حکم فرهاد دانشجو ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ در روزنامه رسمی منتشر شده است. بر پايه قوانين مدنی ايران، وی از هفتم اسفند به طور &quot;رسمی&quot; رئيس دانشگاه آزاد خواهد بود.</p> <blockquote> <p>بر اساس ماده دو قانون مدنی ايران، قوانين و مقرارت ۱۵ روز پس از انتشار در روزنامه رسمی، لازم&zwnj;الاجرا می&zwnj;شود</p> </blockquote> <p>هيأت امنای دانشگاه آزاد در تاريخ ۲۲ دی ۱۳۹۰، فرهاد دانشجو را به عنوان رئيس جديد اين دانشگاه معرفی کردند.</p> <p>از بين ۱۰ عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو کانديدای رياست دانشگاه شد و از بين ۹ عضو ديگر، پنج عضو به وی رأی دادند و چهار عضو ديگر نيز از رأی دادن خودداری کردند.</p> <p>شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز در جلسه ۲۷ دی با ۲۴ رأی موافق در برابر دو رأی مخالف و دو رأی ممتنع، نظر پنج عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد را در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس جديد دانشگاه آزاد تأييد کرد.</p> <p>شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله نهادهايی است که اعضای آن را آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی منصوب می&zwnj;کند.</p> <p>اما اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس هيأت امنای دانشگاه آزاد به دليل &quot;غيرقانونی بودن&quot; روند رأی&zwnj;گيری برای انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس دانشگاه آزاد از امضای حکم وی خودداری کرد.</p> <p>با خودداری هاشمی رفسنجانی از امضای حکم دانشجو، شورای عالی انقلاب فرهنگی گروهی را برای مذاکره با وی تعيين کرد تا به او &quot;بقبولانند که حکم را امضا کند.&quot;</p> <p>اين گروه روز ۲۳ بهمن نخستين نشست را با هاشمی رفسنجانی برگزار کردند که نتيجه خاصی به دنبال نداشت.</p> <p>رياست دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹ سال گذشته و از بدو تأسيس بر عهده عبدالله جاسبی بود.</p> <p>دانشگاه آزاد، ۳۵۷ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در ايران، لبنان، امارات متحده عربی، انگليس، تانزانيا و ارمنستان دارد و وسعت فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری، بيمارستانی، درمانی و بهداشتی، ورزشی و رفاهی آن هم به ۱۴ ميليون مترمربع می رسد.</p> <p>مسئولين دانشگاه آزاد، تعداد دانشجويان اين دانشگاه را يک ميليون و ۵۰۰ هزار نفر و تعداد فارغ التحصيلان آن را هم دو ميليون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p>

حکم رياست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد ايران در روزنامه رسمی اين کشور منتشر شد.

در تارنمای روزنامه رسمی متن اين حکم با عنوان "تأييد انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامی" منتشر شده است.

در اين حکم که به امضای محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران و رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی رسيده، آمده است: "مصوبه تأييد انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامی که در جلسه ۲۷ دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصويب رسيده است برای اجرا ابلاغ می شود: آقای دکتر فرهاد دانشجو بر اساس رأی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و به موجب تأييد شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت چهار سال به عنوان رئيس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می‌شوند."

روزنامه رسمی از سازمان‌های وابسته به قوه قضائيه ايران است. بر اساس ماده دو قانون مدنی ايران، قوانين و مقرارت ۱۵ روز پس از انتشار در روزنامه رسمی، لازم‌الاجرا می‌شود.

حکم فرهاد دانشجو ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ در روزنامه رسمی منتشر شده است. بر پايه قوانين مدنی ايران، وی از هفتم اسفند به طور "رسمی" رئيس دانشگاه آزاد خواهد بود.

بر اساس ماده دو قانون مدنی ايران، قوانين و مقرارت ۱۵ روز پس از انتشار در روزنامه رسمی، لازم‌الاجرا می‌شود

هيأت امنای دانشگاه آزاد در تاريخ ۲۲ دی ۱۳۹۰، فرهاد دانشجو را به عنوان رئيس جديد اين دانشگاه معرفی کردند.

از بين ۱۰ عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو کانديدای رياست دانشگاه شد و از بين ۹ عضو ديگر، پنج عضو به وی رأی دادند و چهار عضو ديگر نيز از رأی دادن خودداری کردند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز در جلسه ۲۷ دی با ۲۴ رأی موافق در برابر دو رأی مخالف و دو رأی ممتنع، نظر پنج عضو هيأت امنای دانشگاه آزاد را در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس جديد دانشگاه آزاد تأييد کرد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله نهادهايی است که اعضای آن را آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌کند.

اما اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس هيأت امنای دانشگاه آزاد به دليل "غيرقانونی بودن" روند رأی‌گيری برای انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئيس دانشگاه آزاد از امضای حکم وی خودداری کرد.

با خودداری هاشمی رفسنجانی از امضای حکم دانشجو، شورای عالی انقلاب فرهنگی گروهی را برای مذاکره با وی تعيين کرد تا به او "بقبولانند که حکم را امضا کند."

اين گروه روز ۲۳ بهمن نخستين نشست را با هاشمی رفسنجانی برگزار کردند که نتيجه خاصی به دنبال نداشت.

رياست دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۹ سال گذشته و از بدو تأسيس بر عهده عبدالله جاسبی بود.

دانشگاه آزاد، ۳۵۷ واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در ايران، لبنان، امارات متحده عربی، انگليس، تانزانيا و ارمنستان دارد و وسعت فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری، بيمارستانی، درمانی و بهداشتی، ورزشی و رفاهی آن هم به ۱۴ ميليون مترمربع می رسد.

مسئولين دانشگاه آزاد، تعداد دانشجويان اين دانشگاه را يک ميليون و ۵۰۰ هزار نفر و تعداد فارغ التحصيلان آن را هم دو ميليون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    با همه سختکوشی درتحکیم علم سیاست سایپر، چه فریاد زدم نه رفسنجانی استعفا داد و نه جاسبی یک مدرک ناقابل دکترائی فرستاد. اکنون آنانی که قلبشان برای ایرانی آباد و آزاد میطپد و حکم حکومتی را بنده نیستند به حق خود رسیدند. میدانم عده ای ناراحت اند و این کامنت را برنمیتابند. اما بدانید چنین است آئین چرخ درشت، گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ... .... .... فرهاد - فریاد