ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آب‌رسانی به مناطق روستایی خراسان شمالی

حفر چاه و برداشت‌های غیرمجاز از منابع زیرزمینی برای مصارف کشاورزی سبب کم آبی و خشکسالی در بسیاری از روستاهای استان خراسان شمالی شده است. اهالی روستای قزلر در شهرستان بجنورد با کمبود آب شرب مواجه شده‌اند. در این روستا آب‌رسانی به وسیله تانکر انجام می‌شود. بیش از نیمی از استان خراسان شمالی گرفتار خشکسالی است.

حفر چاه و برداشت‌های غیرمجاز از منابع زیرزمینی برای مصارف کشاورزی سبب کم آبی و خشکسالی در بسیاری از روستاهای استان خراسان شمالی شده است. اهالی روستای قزلر در شهرستان بجنورد با کمبود آب شرب مواجه شده‌اند. در این روستا آب‌رسانی به وسیله تانکر انجام می‌شود. بیش از نیمی از استان خراسان شمالی گرفتار خشکسالی است. به گفته کارشناسان، اثرات خشکسالی در ۵۱ درصد این استان شدید، در ۳۶ درصد آن متوسط و در ۹ درصد خفیف ارزیابی می‌شود.

[sliderpro id="589"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارگر

    امروز، ۲۲ تیر؛ اهالی روستای بران در اعتراض به بی‌آبی جاده مغان-اردبیل را بستند

  • هوشنگ

    ملایان ابله چند سال پیش ادعای "مدیریت جهانی" داشتند و .... اما حالا حتا نمی توانند یک قلم جنس ساده مثل مصرف آب در کشور را به درستی مدیریت کنند و از عهده اش بر بیان. در خطاب کردن رژیم ملایان به "جمهوری جهنمی اسلامی" هیچ استعاره ای در کار نیست. "...دیگه تمومه ماجرا!"