ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوای آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر عوارض گمرک فروکش کرد

ترامپ از توافق با اتحادیه اروپا به عنوان «یک روز بزرگ برای تجارت» یاد کرده است. اروپا متعهد شده گاز بیشتری از آمریکا وارد کند.

ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا توافق کردند که اتحادیه اروپا و ایالات متحده به دعوا بر سر عوارض گمرکی خاتمه می‌دهند. اعمال عوارض گمرکی برای خودروهای صادراتی اتحادیه اروپا به آمریکا فعلاً متوقف شد. ترامپ از این توافق به عنوان «یک روز بزرگ برای تجارت جهانی» یاد کرد.

ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک در کاخ سفید

ژان کلود یونکر اعلام کرد که در گفت‌و گو با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این توافق دست یافت که تا پایان مذاکرات تجاری بین اتحادیه اروپا و آمریکا، ایالات متحده عوارض گمرکی تازه‌ای بر کالاهای صادراتی اروپا اعمال نکند و در اعمال تعرفه گمرکی بر فولاد و آلومینیوم نیز تجدید نظر کند.

رئیس کمیسون اروپا گفت آمریکا و اتحادیه اروپا شریک و متحد یکدیگرند.

یونکر گفت به کاخ سفید آمد با این هدف که با رئیس جمهور آمریکا به توافق برسد. به گفته یونکر این هدف تحقق پیدا کرد: «ما امروز با هم معامله کردیم.»

— Jean-Claude Juncker (@JunckerEU) 25. Juli 2018

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد که با رئیس کمیسیون اروپا بر سر کاهش تعرفه‌های گمرکی و چشم‌پوشی از اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تخصیص یارانه به برخی کالاها به توافق رسیده است.

به گفته ترامپ، اتحادیه اروپا در آینده میعنات گازی بیشتری از آمریکا وارد می‌کند و علاوه بر این واردات دانه‌های سویا را هم افزایش خواهد داد. ترامپ گفت توافق با اتحادیه اروپا «یک روز بزرگ» برای «تجارت عادلانه» است.

ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا در تکمیل سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت که اتحادیه اروپا برای گفت‌وگو درباره همسان‌سازی استانداردهای تولید کالا در کشورهای اتحادیه و ایالات متحده و اصلاحاتی در ساز و کار تجارت جهانی نیز اعلام آمادگی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.