ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"طالبان چهار غيرنظامی را به اتهام جاسوسی سر بريده‌اند"

<p>مسئولان محلی ولايت هلمند در جنوب افغانستان می&zwnj;گويند گروه طالبان چهار غيرنظامی را در اين ولايت به اتهام جاسوسی برای دولت سر بريده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p><br /> داود احمدی، سخنگوی والی هلمند گفت که اين افراد روز دوشنبه يکم اسفند در منطقه شاه&zwnj;پشتی شهرک واشير کشته شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> وی گفت که اين افراد همه غيرنظامی بوده&zwnj;اند و هيچ ارتباطی با دولت نداشتند اما طالبان آن&zwnj;ها را به دليل استفاده از تلفن&zwnj;های همراه ماهواره&zwnj;ای به قتل رسانده&zwnj;اند.</p> <p><br /> به گفته احمدی در بعضی از مناطق هلمند تلفن&zwnj;های سيار موبايل عادی کار نمی&zwnj;کنند و از اين رو مردم از تلفن&zwnj;های سيار ماهواره&zwnj;ای استفاده می&zwnj;کنند.</p> <p><br /> داود نورزی، فرماندار واشير نيز گفت که طالبان در اين منطقه نفود دارند و به مردم اجازه نداده&zwnj;اند تا جسد کشته&zwnj;شدگان را انتقال دهند.</p> <p><br /> وی گفت که دو تن از قربانيان از ساکنان شهرک واشير و دو تن ديگر از ساکنان شهرک گرمسير اين ولايت هستند.</p> <p><br /> فرماندار واشير هرگونه ارتباط و همکاری اين افراد با دولت را رد کرد و گفت که تمام قربانيان افراد عادی بوده&zwnj;اند که از تلفن&zwnj;های ماهواره&zwnj;ای به&zwnj;عنوان يک منبع درآمد و در راستای ارايه خدمات به مردم استفاده می&zwnj;کردند.<br /> پيش از اين نيز شماری از افراد در مناطق جنوب و شرق افغانستان که با پاکستان هم&zwnj;مرز هستند از سوی طالبان به اتهام &quot;جاسوسی&quot; برای دولت و نيروهای خارجی کشته شده&zwnj;اند اما طالبان تاکنون مسئوليت قتل اين افراد را برعهده نگرفته&zwnj;اند.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

مسئولان محلی ولايت هلمند در جنوب افغانستان می‌گويند گروه طالبان چهار غيرنظامی را در اين ولايت به اتهام جاسوسی برای دولت سر بريده‌اند.

داود احمدی، سخنگوی والی هلمند گفت که اين افراد روز دوشنبه يکم اسفند در منطقه شاه‌پشتی شهرک واشير کشته شده‌اند.

وی گفت که اين افراد همه غيرنظامی بوده‌اند و هيچ ارتباطی با دولت نداشتند اما طالبان آن‌ها را به دليل استفاده از تلفن‌های همراه ماهواره‌ای به قتل رسانده‌اند.

به گفته احمدی در بعضی از مناطق هلمند تلفن‌های سيار موبايل عادی کار نمی‌کنند و از اين رو مردم از تلفن‌های سيار ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

داود نورزی، فرماندار واشير نيز گفت که طالبان در اين منطقه نفود دارند و به مردم اجازه نداده‌اند تا جسد کشته‌شدگان را انتقال دهند.

وی گفت که دو تن از قربانيان از ساکنان شهرک واشير و دو تن ديگر از ساکنان شهرک گرمسير اين ولايت هستند.

فرماندار واشير هرگونه ارتباط و همکاری اين افراد با دولت را رد کرد و گفت که تمام قربانيان افراد عادی بوده‌اند که از تلفن‌های ماهواره‌ای به‌عنوان يک منبع درآمد و در راستای ارايه خدمات به مردم استفاده می‌کردند.
پيش از اين نيز شماری از افراد در مناطق جنوب و شرق افغانستان که با پاکستان هم‌مرز هستند از سوی طالبان به اتهام "جاسوسی" برای دولت و نيروهای خارجی کشته شده‌اند اما طالبان تاکنون مسئوليت قتل اين افراد را برعهده نگرفته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نصرالله از قندهار

    <p>درود بر شرف رسول الله که اینهمه بیشرف پروریده است. سرآدم بریدن تنها از پیروان او برمیآید و بس. و البته ملاعمر و خمینی و خامنه ای و بن لادن همگی از پیروان آن حضرتند. شرم بر بشریت و خجالت بر خود الله که چنین پیمبری را `*** مبعوث کرده است تا جهان را به **** سلم بیالاید.</p>