ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تتلو، خواننده پاپ رئیسی را به افشاگری تهدید کرد

امیر تتلو، خواننده پاپ ایرانی که چند ماه پیش از این کشور خارج شد، در پیامی ویدئویی وعده افشاگری درباره به گفته او «نامردی‌های» ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی را داده است.

امیر مقصودلو معروف به تتلو، خواننده پاپ ایرانی که چند ماه پیش از این کشور خارج شد، در پیامی ویدئویی وعده افشاگری درباره به گفته او «نامردی‌های» ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی را داده است.

دیدار ابراهیم رییسی با امیر مقصودلو معروف به تتلو

او در این ویدئو که یکشنبه ۲۱ مرداد منتشر شده است، ادعا می‌کند که افشای این حقایق در ایران می‌توانست برای او زندان یا مرگ را رقم بزند.

رئیسی، نامزد شکست‌خورده محافظه‌کاران در انتخابات ریاست‌جمهوری پیشین و یکی از اعضای هیأت سه‌نفره مرگ در کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷، با تتلو در آستانه انتخابات دیدار کرد. این دیدار آن زمان جنجالی شد و چهره‌های شاخص اصول‌گرایان نیز از آن انتقاد کردند.

تتلو در جشن رسانه‌ای خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران از دستان حمید رسایی، روحانی تندرو محافظه‌کار و نماینده سابق مجلس لوح تقدیر جایزه برد.

این خواننده زیرزمینی پاپ پیش از آغاز تبلیغاتش به نفع اصول‌گرایان از سوی پلیس امنیت اخلاقی بازداشت شده بود. او در تبلیغاتش برای محافظه‌کاران تندروی ایران کلیپ و آهنگی نیز برای انرژی هسته‌ای و خلیج فارس خواند و توبه‌نامه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پیام ویدئویی منتشرشده از این خواننده پاپ:

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farideh

    اینک که ظالمان سفره ها را خالی کرده و دنبال مفر می گردند ، صف خائنین و فرصت طلبان هم ناگهان چهره عوض می کنند . آیا شایسته است که به صدایشان بها داد؟ و ریا کاری آنها را نادیده گرفت؟ سالهایی که مردم زجر می کشیدند و به خاطر یک کلام پای دار می رفتند ، این کاسه لیسان مشغول ثنا گویی آهنگین از پیامبران بودند.

  • بهرام

    شانس یک بار درب خانه کسی را می‌زند. اگر قدر آن دانستی و به هیچ نفروختی نشان از آن دارد که لایق آن شانس بوده‌ای، اما اگر متاع گرانقدرت را (در این مورد خاص، اقبال مردم) به هیچ فروختی، اصطلاحاً به تو می‌گویند قربانی نادان. کم نیستند قربانیان نادان در عصر ما که به شامی و یا بازی در فیلمی آبرو و اعتبار چندین ده ساله خود را زمین گذاشتند و بیرون آمدند. متأسفانه آب رفته زجوی باز نمی‌گردد. کسی که شهرت و نانش از اقبال مردم است با ظالمان و جنایت‌پیشه‌گان چه نسبتی دارد؟ هرگونه نسبت و حتی مراوده‌ای با اولیای ظالمین همچون قطره جوهری است که در یک تنگ آب چکیده شود؛ به مرور تمام اب را تیره می‌کند. واین همان بلایی است که بر سر هنرمندانی می‌آید که با قوم‌الظالمین و دزد اموال مردم مراوده و همراهی می‌کنند.