ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همایون شجریان و تذکر حجاب: جنجال بر سر یک عکس

خبرگزاری فارس با انتشار عکسی از مراسم رونمایی آلبوم «ایران» اثر همایون شجریان نوشته که او در این مراسم به زنی در مراسم حاضر بوده تذکر حجاب داده است.

خبرگزاری فارس با انتشار عکسی از مراسم رونمایی آلبوم «ایران من» اثر همایون شجریان نوشته که او در این مراسم به زنی در مراسم حاضر بوده تذکر حجاب داده است.

در واکنش به انتشار این عکس در شبکه‌های اجتماعی، آوا مشکاتیان، خواهرزاده همایون شجریان توضیحی در اینستاگرام خود نوشته است: «اين عكس که با عنوان (تذکر به پوشش یکی از خانم های حاضر در مراسم رونمایی) توسط فارس نیوز منتشر شده است شیطنت خبرنگاری (و از نگاه خودشان خوش بينانه! )سوءتفاهمی بیش نیست. آن سه نفر در عکس خانواده همايون شجریان هستند و نفر وسط که در حال درست کردن روسری جلوی دوربین خبرنگاران است من هستم آوا مشکاتیان (خواهر زاده همايون جان).»

او ادامه داده: «اخرین چیزی که ایشون بخواهند در این دنیا متذكر شوند باز هم روسری افتاده بانویی نا آشنا در مراسم رونمایی نیست، ای کاش خبرنگارانی که از مقابل صحنه همین لحظه را ثبت کرده‌اند تصاوير را منتشر کنند تا حرف من سنديت پيدا كند.»

موافقان حجاب اجباری این اقدام همایون شجریان استقبال کرده‌اند و نوشته‌اند اینکه یک «سلبریتی» از حجاب حمایت کند، به معنای شکست کمپین‌های ضد حجاب اجباری و به ویژه مسیح علینژاد است.

گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم با انتقاد از همایون شجریان گفته‌اند اینکه او به خواهرزاده خود تذکر حجاب بدهد قابل قبول نیست و چهره‌های مشهور نباید نقش گشت ارشاد را بازی کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هیچکس

    بنظرم در دام اتاق فکر فارس و کیهان نیفتید. اینها که اینجور به همایون طعنه میزنند عوامل رژیم هستند. هر کس کارکردی دارد. شاید ایشون نخواد عکس وضع روسری یه خانم باعث لغو مجوز بشه . تو این چیزا ندمید

  • بسیجی بی جیره و مواجب؟

    واقعا خجالت و شرم داره که چگونه شیر زنانی در ضدیت با حجاب زندگی و آیندهء خود را به خطر می ندازند, و از این سو برادر همایون شجریان بدون جیره گرفتن از بسیج, به رایگان کار آنها را انجام می دهد. وقاحت هم خوب چیزیه.

  • نیما

    اگر تذکری مبنی بر رعایت پوشش( چه به فردی غریبه و چه به اقوام ) صورت گرفته باشد نشان از ضعفنگرش یم فرد به مسائل حقوق فردی و ترس پنهان از قطع روابطی دارد که نان آنها را در روغن انداخته است.

  • یک کارگر موسیقی

    حتا اگر راست هم باشد نشان از سبوعیت آیین و مذهب و ایدئولوژییست که میتواند تمامی اعصاب و حیثیت و کار یک هنرکند را زیر رو کند. اسلامیون باید فکری برای قرآنهای نیمه سوز و شعارزهایی بکنند که تمامی مقدساتشان را با زشتترین وآکلن و مواد می آلایند. خوشبختانه دیگر نه معصومی مانده و نه مقدسی همه را خود مقدسین به کثافت و نجاست آلوده اند. حتا حجاب را! مرگ بر خامنه ای اینروزها شعاری ست که تمامی روحانیون و مداحان و فرماندهان سپاه و سبیج رزا شامل می شود.