ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی حضور مردان مجرد عراقی در خانه‌مسافرها را تایید کرد

به گفته این مقام ایرانی در شهرهای زائرپذیر، با توجه به آزادی ازدواج موقت در ایران مراجعه به مسافرخانه‌ها بیشتر شده.

محمد قانعی، رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی حضور مردان مجرد عراقی در خانه مسافرها همراه با زنان ایرانی را تایید کرده است و گفته: «در شهرهایی مثل مشهد و قم که زائرپذیر هستند، مراوده و مراجعه افراد غیرایرانی به خصوص عرب‌های عراق خیلی بیشتر مشهود است و حالا با مطرح شدن موضوع ازدواج موقت باید بیشتر مراقب باشیم.»

هفته گذشته گزارشی منتشر شد درباره اینکه بخشی از زائران خارجی، به‌ویژه عراقی‌ها در منازل شخصی اسکان می‌یابند و در نقاط مختلف شهر پراکنده شده‌اند و خدمات جنسی از زنان ایرانی دریافت می‌کنند.

طبق این گزارش این منازل (خانه مسافر) نه مجوز فعالیت دارند و نه بر آن‌ها نظارت می‌شود. شمار این خانه مسافرها بنا بر اعلام مسئولان دولتی، افزون بر ۵ هزار واحد است و نهادهای صنفی هم تعداد خانه مسافرهای مشهد را حدود ۶ هزار باب می‌دانند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفته: «نام ایران میان عراقی‌ها بد مطرح می‌شود، مثل همان نگاهی که خیلی از ایرانی‌ها به تایلند دارند. این موضوع اگرچه بارها تکذیب شده و سخت از آن صحبت می‌شد اما حالا معتقدیم که باید نسبت به آن حساسیت ایجاد و درباره‌اش صحبت کرد. این مسأله را در جلسات رسمی هم مطرح کرده‌ایم.»

او همچنین گفته نمی‌شود آشکارا با این موضوع برخورد کرد، چون ایران مجبور است سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را فعال نگه دارد.

این در حالی است که هتل‌های رسمی و معتبر از پذیرش زوج‌هایی با ترکیب مرد خارجی و زن ایرانی منع شده‌اند.

سه ‌سال پیش در تاریخ ١٧ اردیبهشت ٩۴، گاردین در گزارشی به این مسأله اشاره کرده و آن را سکس توریسم در شهر مشهد خوانده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.