ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به قوه قضائیه احضار شد

<p>قوه قضائيه ايران که انتخابات فدراسيون فوتبال اين کشور را &quot;غيرقانونی&quot; می&zwnj;داند، علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال را به دادسرای کارکنان دولت احضار کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری مهر علی کفاشيان امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ مورد بازپرسی قضايی قرار خواهد گرفت.</p> <p>اين خبرگزاری، احضار کفاشيان به قوه قضائيه را &quot;فشار&quot; به وی برای استعفا دادن از سمت رياست فدراسيون فوتبال ارزيابی کرده و هشدار داده است: &quot;در صورتی که علی کفاشيان به هر دليلی از فدراسيون فوتبال برود و اين موضوع به گوش مسئولان فدراسيون بين&zwnj;المللی فوتبال برسد، فوتبال ايران تعليق خواهد شد که تبعات بسياری برای اين رشته پرطرفدار خواهد داشت. کنار گذاشتن تيم ملی از مقدماتی جام جهانی و حذف سه نماينده ايران از رقابت&zwnj;های ليگ قهرمانان آسيا از جمله مهم&zwnj;ترين تبعات اين تعليق خواهد بود.&quot;</p> <blockquote> <p>سازمان بازرسی می&zwnj;گويد بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی&zwnj;توانند پست&zwnj;های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می&zwnj;داند</p> </blockquote> <p>سازمان بازرسی کل کشور که به قوه قضائيه وابسته است، هفته گذشته تهديد کرده بود اگر انتخابات فدراسيون فوتبال باطل نشود، پرونده&zwnj;ای را عليه اين فدراسيون در مراجع قضايی به جريان خواهد انداخت.</p> <p>با پافشاری مسئولان فدراسيون فوتبال ايران بر قانونی بودن اين انتخابات، اکنون قوه قضائيه علی کفاشيان را احضار کرده است.</p> <p>سازمان بازرسی می&zwnj;گويد بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی&zwnj;توانند پست&zwnj;های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می&zwnj;داند.</p> <p>اما در مقابل فدراسيون فوتبال نيز که خود را &quot;غيردولتی&quot; می&zwnj;داند، استدلال سازمان بازرسی را درباره اين فدراسيون وارد نمی&zwnj;داند.</p> <p>سازمان بازرسی در حالی حضور علی کفاشيان را در فدراسيون فوتبال &quot;غيرقانونی&quot; می&zwnj;داند که وی در چهار سال گذشته هم که رئيس فدراسيون فوتبال بود، بازنشسته بود اما در اين چهار سال قوه قضائيه دخالتی در اين باره نکرد.</p> <p>اما به گفته خبرگزاری مهر اکنون که کفاشيان در مجمع عمومی فدراسيو فوتبال برای رياست اين فدراسيون رأی آورده، &quot;قرار است از فعاليت&zwnj;اش در فوتبال جلوگيری شود.&quot;</p> <p>انتخابات فدراسيون فوتبال ايران روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد که در نتيجه آن علی کفاشيان با ۴۷ رأی بار ديگر به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.</p> <p>همچنين محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان ايران روز چهارشنبه ۱۷ اسفند به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: &quot;هم ما و هم مجمع فدراسيون فوتبال در خصوص آقای کفاشيان تابع قانون هستيم و نتيجه نهايی را در خصوص ايشان قوه قضاييه اتخاذ می&zwnj;کند.&quot;</p> <p>در همين حال چند روز پيش نيز علی کفاشيان هشدار داد در صورت دخالت قوه قضائيه در انتخابات فدراسيون فوتبال، &quot;ممکن است فيفا فوتبال ايران را تعليق کند.&quot;</p> <p>&nbsp;</p>

قوه قضائيه ايران که انتخابات فدراسيون فوتبال اين کشور را "غيرقانونی" می‌داند، علی کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال را به دادسرای کارکنان دولت احضار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر علی کفاشيان امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ مورد بازپرسی قضايی قرار خواهد گرفت.

اين خبرگزاری، احضار کفاشيان به قوه قضائيه را "فشار" به وی برای استعفا دادن از سمت رياست فدراسيون فوتبال ارزيابی کرده و هشدار داده است: "در صورتی که علی کفاشيان به هر دليلی از فدراسيون فوتبال برود و اين موضوع به گوش مسئولان فدراسيون بين‌المللی فوتبال برسد، فوتبال ايران تعليق خواهد شد که تبعات بسياری برای اين رشته پرطرفدار خواهد داشت. کنار گذاشتن تيم ملی از مقدماتی جام جهانی و حذف سه نماينده ايران از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا از جمله مهم‌ترين تبعات اين تعليق خواهد بود."

سازمان بازرسی می‌گويد بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی‌توانند پست‌های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می‌داند

سازمان بازرسی کل کشور که به قوه قضائيه وابسته است، هفته گذشته تهديد کرده بود اگر انتخابات فدراسيون فوتبال باطل نشود، پرونده‌ای را عليه اين فدراسيون در مراجع قضايی به جريان خواهد انداخت.

با پافشاری مسئولان فدراسيون فوتبال ايران بر قانونی بودن اين انتخابات، اکنون قوه قضائيه علی کفاشيان را احضار کرده است.

سازمان بازرسی می‌گويد بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی‌توانند پست‌های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می‌داند.

اما در مقابل فدراسيون فوتبال نيز که خود را "غيردولتی" می‌داند، استدلال سازمان بازرسی را درباره اين فدراسيون وارد نمی‌داند.

سازمان بازرسی در حالی حضور علی کفاشيان را در فدراسيون فوتبال "غيرقانونی" می‌داند که وی در چهار سال گذشته هم که رئيس فدراسيون فوتبال بود، بازنشسته بود اما در اين چهار سال قوه قضائيه دخالتی در اين باره نکرد.

اما به گفته خبرگزاری مهر اکنون که کفاشيان در مجمع عمومی فدراسيو فوتبال برای رياست اين فدراسيون رأی آورده، "قرار است از فعاليت‌اش در فوتبال جلوگيری شود."

انتخابات فدراسيون فوتبال ايران روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد که در نتيجه آن علی کفاشيان با ۴۷ رأی بار ديگر به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.

همچنين محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان ايران روز چهارشنبه ۱۷ اسفند به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: "هم ما و هم مجمع فدراسيون فوتبال در خصوص آقای کفاشيان تابع قانون هستيم و نتيجه نهايی را در خصوص ايشان قوه قضاييه اتخاذ می‌کند."

در همين حال چند روز پيش نيز علی کفاشيان هشدار داد در صورت دخالت قوه قضائيه در انتخابات فدراسيون فوتبال، "ممکن است فيفا فوتبال ايران را تعليق کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    شغال بیشه مازندران را - نگیرد جز سگ مازندرانی

  • کاربر مهمان

    بله واقعا درسته :اخه قوه قضايي يكي ميخواد بزاره كه با اين درامد نجومي كه فدراسيون داره دو لقمش كنه و بلومبونه :در يك كلمه يعني يه دزد بزاره كه .....................

  • کاربر مهمان

    اينرا که خودشان آورده بودند؟!.....اينهمه سردار بازنشسته و چند شغله چي ؟..مثل رويانيان؟.........