ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرزندان حسنی مبارک به اتهام اختلاس دستگیر شدند

پسران حسنی مبارک، رییس جمهوری سابق مصر به اتهام دستکاری در بازار سهام دستگیر شدند. علا و جمال مبارک، همچنین به نقض قوانین بانک مرکزی مصر متهم هستند.

پسران حسنی مبارک، رییس جمهوری سابق مصر به اتهام دستکاری در بازار سهام دستگیر شدند. علا و جمال مبارک، همچنین به نقض قوانین بانک مرکزی مصر متهم هستند.

علا و جمال مبارک

پرونده علیه آنها از سال ۲۰۱۲، یک سال پس از سقوط پدرشان از ریاست جمهوری باز شد. در سه سال گذشته این دو برادر با وثیقه آزاد بودند و همه اتهامات را رد می‌کردند. آنها قرار است ۲۰ اکتبر در دادگاه حضور یابند.

دادگاه قاهره، دستور دستگیری سه نفر دیگر را هم داده و همه آنها باید به اتهامات خود مبنی بر اختلاس دو میلیارد پوند مصر (۱۱۵ میلیون دلار) پاسخ دهند.

علا، ۵۷ ساله و جمال ۵۴ ساله، به اختلاس ۴۹۴ میلیون پوند مصر متهم‌اند. گفته شده آنها می‌خواستند بانک مرکزی مصر را به فروش برسانند.

علا تاجری است که همواره از دنیای سیاست دوری کرده اما جمال همواره یکی از عوامل موفقیت پدرش به شمار می‌آمد.

در ماه مه ۲۰۱۵، علا و جمال مبارک به همراه پدرشان به سه سال زندان به اتهام اختلاس ۱۲۵ میلیون پوندی و سوء استفاده از بیت المال و هزینه کردن ۱۲۵ میلیون پوند مصر برای نگه‌داری و تعمیر قصرهای ریاست جمهوری، محکوم شدند.

حسنی مبارک ۹۰ ساله، که سه دهه بر مصر حکومت کرد، در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه دادگاه او را از اتهام قتل تظاهرکنندگان مصری در بهارعربی سال ۲۰۱۱ تبرئه کرد، آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.