ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ویکتوریا مارینوا، روزنامه‌نگار بلغارستانی به قتل رسید

این روزنامه‌نگار در زمینه فساد مالی تحقیق می‌کرد. در یک پارک ابتدا به او تجاوز کردند و سپس او را کشتند. نخست‌وزیر بلغارستان خواهان تحقیق درباره این قتل شده است.

ویکتوریا مارینوا، روزنامه‌نگار بلغارستانی که در زمینه فساد مالی از صندوق مالی اتحادیه اروپا در بلغارستان تحقیق می‌کرد، به قتل رسید. پیش از قتل این روزنامه‌نگار، به او تجاوز شده است.

ویکتوریا مارینوا، روزنامه‌نگار بلغارستانی

دادستان شهر روسه در شمال بلغارستان اعلام کرده که جنازه ویکتوریا مارینوا، روزنامه‌نگار ۳۰ ساله در پارکی در این شهر یافت شده است. تلفن همراه او، سویچ خودرو، عینک و تکه‌ای از لباس این روزنامه‌نگار در محل حادثه مفقود شده. مارینوا با ضربه مهلکی به سرش به قتل رسیده و قبل از آن هم به طرز وحشیانه‌ای به او تجاوز شده است. بویکو بوریسف، نخست‌وزیر بلغارستان خواهان تحقیق درباره قتل مارینوا شده است.

ویکتوریا مارینوا در یک شبکه تلویزیونی در شهر روسه کار می‌کرد. او گزارش‌هایی پیرامون شرکت‌هایی تهیه می‌کرد که مقامات محلی آنها را اداره می‌کنند و با حمایت مالی اتحادیه اروپا در پروژه‌های زیرساختی فعالیت دارند.

سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) قتل این خبرنگار را محکوم کرده است. پیش از این  قتل دافته کاروانا گالیزیا، خبرنگار مالتی در پی انفجار خودروی شخصی‌اش خبرساز شده بود. گالیزیا برای نخستین بار از پولشویی علی صدر هاشمی‌نژاد از طریق بانک پیلاتوس در مالت پرده برداشته بود.

سعید کریمیان، مدیر ۴۵ ساله ایرانی گروه تلویزیونی «جم تی وی» که به «تبلیغ علیه نظام» متهم شده بود. در ۱۹ آوریل ۲۰۱۷  در شهر استانبول ترکیه با تیراندازی مهاجمان مسلح کشته شد.

یان کوچیاک، خبرنگار۲۷ ساله اهل اسلوواکی و دیمیتری پوپکوف، خبرنگار ۴۲ ساله و سردبیر روزنامه «TOH-M» از دیگر روزنامه‌نگارانی بودند که در خاک اروپا به قتل رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.