ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل به غزه حمله هوایی کرد

فلسطینی‌ها با شلیک یک موشک سه نفر را در شهر بئر شبع (بئر‌السبع) اسرائیل زخمی کردند. در پاسخ جنگنده‌های اسرائیلی هشت منطقه مختلف در غزه را بمباران کردند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروهای فلسطینی یک موشک به شهر بئر شبع (بئر‌السبع) شلیک کردند که در پاسخ اسرائیل با جنگنده‌های خود اهدافی را در نوار غزه بمباران کرد. اسرائیل دو گذرگاه مرزی خود با نوار غزه را هم بست.

یکی از حملات هوایی اسرائیل به غزه ـ عکس از آرشیو

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از مسئولان خدمات پزشکی اسرائیل به رادیو اسرائیل گفت موشک شلیک‌شده از نوار غزه به خانه‌ای در شهر بئر شبع (بئر‌السبع) اسرائیل اصابت کرد و سه نفر زخمی شدند.

ساکنان نوار غزه نیز اعلام کردند که هواپیماهای ارتش اسرائیل بامداد چهارشنبه ۱۷ اکتبر / ۲۵ مهر هشت منطقه مختلف در غزه را بمباران کردند.

اطلاعاتی درباره شمار کشته و یا زخمی‌شدگان این حملات هنوز منتشر نشده است.

در پی این بمباران، اسرائیل دو گذرگاه مرزی خود با نوار غزه را هم بست.

نیمه‌شب دوشنبه ۱۵ اکتبر / ۲۳ مهر نیز در پی تخریب حصار مرزی اسرائیل و نوار غزه، ارتش اسرائیل به یکی از پایگاه‌های گروه حماس در غزه حمله هوایی کرد.

تنش در نوار غزه در ماه‌های اخیر به‌ویژه با تظاهرات روزانه طولانی‌مدت فلسطینی‌ها در نوار مرزی شدت گرفت. فلسطینی‌ها بالون‌های آتش‌زا به خاک اسرائیل فرستادند تا به مزارع مرزی اسرائیل آسیب برسانند، اسرائیل نیز در پاسخ به تظاهرکنندگان حمله می‌کرد.

در این مدت هر بار که موشکی از غزه به خاک اسرائیل شلیک شد، ارتش این کشور نیز در اقدامی تلافی‌جویانه به نوار غزه حمله کرد.

به‌گفته وزارت بهداشت فلسطین، در موج جدید اعتراضات فلسطینی‌ها که از ۳۰ مارس / ۱۰ فروردین سال جاری آغاز شده، حدود ۲۰۰ فلسطینی کشته شده‌اند.

ارتش اسرائیل روز جمعه گذشته گفت که معترضان فلسطینی در جریان این حوادث سنگ، مواد منفجره، کوکتل مولوتف و نارنجک در امتداد مرز پرتاب کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین گفته است که زمانی که یک گروه از معترضان فلسطینی سعی داشتند از موانع مرزی بین نوار غزه و اسرائیل عبور کنند، هفت نفر بر اثر شلیک نیروهای ارتش اسرائیل کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.