ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران: يک گروه تروريستی در ايران متلاشی شد

<p>سپاه پاسداران از متلاشی شدن &quot;يک گروه تروريستی ضد انقلاب&quot; در جنوب شرقی ايران خبر داد.</p> <!--break--> <p><br /> خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) به&zwnj;نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران نوشته است نيروهای قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه &quot;يک گروه تروريستی ضد انقلاب&quot; را که به خاک ايران نفوذ کرده و قصد انجام عمليات تروريستی داشت، متلاشی کردند.</p> <p><br /> سپاه پاسداران گفته است اين گروه طی چند روز گذشته &quot;با هدايت سازمان&zwnj;های جاسوسی دشمن&quot; و &quot;گروه&zwnj;های تروريستی مورد حمايت استکبار جهانی&quot; وارد خاک ايران شده بود که پس از شناسايی و طی عمليات تعقيب و گريز به دست نيروهای سپاه گرفتار شد.</p> <p><br /> روابط عمومی سپاه پاسداران همچنين افزوده است در اين عمليات يک نفر از اعضای اين گروه کشته و دو نفر بازداشت شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> به گفته سپاه پاسداران از اين گروه تجهيزات ارتباطی، مهمات و مواد منفجره از جمله نارنجک و کمربندهای انفجاری کشف شده است.</p> <blockquote> <p>در سال&zwnj;های گذشته مناطق جنوب شرقی ايران که در آن استان سیستان و بلوچستان قرار دارد شاهد رویدادهای خشونت&zwnj;باری بوده است</p> </blockquote> <p>محل درگيری&zwnj;ها، نام و مشخصات افراد اين گروه اعلام نشده است.</p> <p><br /> در سال&zwnj;های گذشته مناطق جنوب شرقی ايران که در آن استان سیستان و بلوچستان قرار دارد شاهد رویدادهای خشونت&zwnj;باری بوده و مسئولیت برخی از ترورها، انفجار&zwnj;ها و عمليات نظامی را گروه جندالله به عهده گرفته است.</p> <p><br /> جندالله یا &quot;جنبش مقاومت مردمی ایران&quot;، گروه شبه&zwnj;نظامی سنی مذهب بلوچ است که با جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می&zwnj;پردازد و در طول سال&zwnj;های گذشته در این استان چندین عملیات بمب&zwnj;گذاری و گروگان&zwnj;گیری انجام داده&zwnj; است.</p> <p><br /> جندالله خود را مدافع حقوق ملی و مذهبی قوم بلوچ و اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده و می&zwnj;گوید قصد جدایی&zwnj; از ایران را ندارد.</p> <p><br /> رهبر این گروه، عبدالمالک ریگی بود که در اسفند ۱۳۸۸ توسط وزارت اطلاعات ایران دستگیر شد و روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ به دار آویخته شد.</p> <p><br /> تاکنون چندین تن از اعضای گروه جندالله توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی اعدام شده&zwnj;اند و حکومت ايران بارها از نابود شدن اين گروه گفته است.</p> <p><br /> اوایل سال جاری مصطفی محمد نجار، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئیس جمهور این کشور توجه ویژه&zwnj;ای به مسائل امنیتی در مرزهای شرق و شمال غرب دارد.</p> <p><br /> وی افزوده بود، بودجه تأمین امنیت مرزی در دولت دهم ۱۷ برابر شده است و به&zwnj;منظور جلوگیری از اقدامات تروریستی و قاچاق مواد مخدر برای انسداد مرز&zwnj;ها از احداث دیوار بتنی، حفر کانال و نیز کشیدن سیم خاردار به تناسب استفاده خواهد شد.<br /> &nbsp;</p>

سپاه پاسداران از متلاشی شدن "يک گروه تروريستی ضد انقلاب" در جنوب شرقی ايران خبر داد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) به‌نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران نوشته است نيروهای قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه "يک گروه تروريستی ضد انقلاب" را که به خاک ايران نفوذ کرده و قصد انجام عمليات تروريستی داشت، متلاشی کردند.

سپاه پاسداران گفته است اين گروه طی چند روز گذشته "با هدايت سازمان‌های جاسوسی دشمن" و "گروه‌های تروريستی مورد حمايت استکبار جهانی" وارد خاک ايران شده بود که پس از شناسايی و طی عمليات تعقيب و گريز به دست نيروهای سپاه گرفتار شد.

روابط عمومی سپاه پاسداران همچنين افزوده است در اين عمليات يک نفر از اعضای اين گروه کشته و دو نفر بازداشت شده‌اند.

به گفته سپاه پاسداران از اين گروه تجهيزات ارتباطی، مهمات و مواد منفجره از جمله نارنجک و کمربندهای انفجاری کشف شده است.

در سال‌های گذشته مناطق جنوب شرقی ايران که در آن استان سیستان و بلوچستان قرار دارد شاهد رویدادهای خشونت‌باری بوده است

محل درگيری‌ها، نام و مشخصات افراد اين گروه اعلام نشده است.

در سال‌های گذشته مناطق جنوب شرقی ايران که در آن استان سیستان و بلوچستان قرار دارد شاهد رویدادهای خشونت‌باری بوده و مسئولیت برخی از ترورها، انفجار‌ها و عمليات نظامی را گروه جندالله به عهده گرفته است.

جندالله یا "جنبش مقاومت مردمی ایران"، گروه شبه‌نظامی سنی مذهب بلوچ است که با جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پردازد و در طول سال‌های گذشته در این استان چندین عملیات بمب‌گذاری و گروگان‌گیری انجام داده‌ است.

جندالله خود را مدافع حقوق ملی و مذهبی قوم بلوچ و اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده و می‌گوید قصد جدایی‌ از ایران را ندارد.

رهبر این گروه، عبدالمالک ریگی بود که در اسفند ۱۳۸۸ توسط وزارت اطلاعات ایران دستگیر شد و روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ به دار آویخته شد.

تاکنون چندین تن از اعضای گروه جندالله توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی اعدام شده‌اند و حکومت ايران بارها از نابود شدن اين گروه گفته است.

اوایل سال جاری مصطفی محمد نجار، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور این کشور توجه ویژه‌ای به مسائل امنیتی در مرزهای شرق و شمال غرب دارد.

وی افزوده بود، بودجه تأمین امنیت مرزی در دولت دهم ۱۷ برابر شده است و به‌منظور جلوگیری از اقدامات تروریستی و قاچاق مواد مخدر برای انسداد مرز‌ها از احداث دیوار بتنی، حفر کانال و نیز کشیدن سیم خاردار به تناسب استفاده خواهد شد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    بزودی سپاه پاسداران این گرو تریست جهانی متلاشی خواهد شد. این تلاشی دور نیست اگر چه می بایست چند سال پیش اتفاق افتد. مرگ بر سپاه پاسداران و روحانیت اعم از رحمانی و غیر رحمانی.

  • کاربر مهمان

    تروریست تر از سپاه پاسداران هم مگر وجود دارد.

  • کاربر مهمان

    <p>سپاه پارسکنان تروریست ترین تروریستهای جهان است. وقتی سپاه اعلام متلاشی کردن یک گروه تروریستی می کند معنیش این است که مثلا چهارتا دانشجو و یا پزشک و نویسنده و شاعر و معلم و کارمند را ذبح اسلامی شیعی کرده است.</p>

  • کاربر مهمان

    از آنجا که جرسی ها هرگز نظری را منتشر نخواهند کرد مگر آنکه در مدح خودشان و امامانشان باشد بنده نظرم را در اینجا می آورم تا بگویم که با تمامی احترامی که برای محمد نوریزاد قائلم باید بگویم که روزی و روزگاری آینده گان بر این هنر و هنرمند خواهند خندید. چرا که در بنیانش این اسلام است و این تشیع است که فرمان می رواید. و این در حالی ست که اسلام بطور کلی با خلق و خلاقیت مخالف است. خلق فقط برای الله محفوظ است ولاغیر. ولی در عین حال هم اسلامی و علوی . ولی خنده ی آیندگان بر این است که کسی که مدعی آزادیخواهی ست هنرش در خدمت یکی از سفاکترین و آدمکشترین و خونخوارترین شخصیت تاریخ بشر است. علی! علی ای که در سرتاسر عمرش آنقدر خون ریخت و آنقدر سر برید و گردن زد که تاریخ نمونه ی دیگری از این دست را که هم امام باشد و هم گردن و زن و آدمکش و هم همای رحمت باشد« علی ای همای رحمت تو چو آیتی خدا را» را سراغ ندارد. اگر ما برای آزادی نویزاد کوشش می کنیم٬ اگر زندانی بودنش را بر نمی تابیم نباید در دام مکتبش را که باعث و بانی این همه جنایت در ایران بیفتیم. دوستان لطفا سری بزنید به این ساین اسلام رحمانی و ببینید: http://www.rahesabz.net/story/51161/

  • کاربر مهمان

    سپاه پاسداران که آن همه مورد علاقه ی ایرانیان بود به چه روز سیاهی نشسته. ایکاش این سپاه خودش را از اینهمه گناه بشوید. شاید تجاوزات به دختر و پسر ایرانی و دزدیهای کلان و و ورود به اقتصادیات و سرکوب مردم و زندان و شکنجه ی آزادیخواهان و ترور ها و و و و برای سپاه لذت بخش تر از سشتن خود باشد. شاید. اما حساب سپاه نیز روزی روزگار رسیده خواهد شد و تاریخ قضاوتی سخت از او و فتوا دهنده گانش روحانیت خواهد کرد.