ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برنامه نوروزی سعید شنبه‌زاده در سوئد

<p>گروه سعید شنبه&zwnj;زاده روز ۱۳ مارس ۲۰۱۲ برای حضور و اجرای برنامه در مراسم چهارشنبه سوری به استکهلم آمده بود. کارهای سعید شنبه&zwnj;زاده از نواحی بوشهر و خلیج فارس سرچشمه می&zwnj;گیرد. او که آهنگساز و نوازنده نی&zwnj;انبان، نی جفتی و دمام ایرانی است، توانسته موسیقی جنوب ایران را با موسیقی جاز جنوب فرانسه تلفیق کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>او در مراسم چهارشنبه سوری در استکهلم، ازجمله به اجرای موسیقی و رقص متداول در &quot;مراسم شاد جنوب&quot; پرداخت. گروه سعید شنبه&zwnj;زاده هرساله برنامه&zwnj;های مختلفی را در کشورهای مختلف برگزار می&zwnj;کند و بیشتر آن&zwnj;ها نیز توسط مراکز اروپایی برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>او در گفت&zwnj;و&zwnj;گو با تارنمای رادیو فردا گفته است: &quot;وظیفه یک هنرمند این نیست که از رنج بگوید. او رنج را به تصویر می&zwnj;کشد و بدون واسطه و به دور از هرگونه شعار، از تفکرات خطرساز برای انسان می&zwnj;گوید. اگر هنر، هنر باشد و پشت آن فلسفه و نگاه و تحقیق باشد برای بیان حقیقت نیاز به شعار ندارد. من با کار&zwnj;هایم نشان داده&zwnj;ام که به وطنم ایران افتخار می&zwnj;کنم و به عنوان یک هنرمند، با هرنوع بیداد علیه انسان در تمام جهان ازجمله حکومت ایران مخالفم و این&zwnj; نگاه را با هنرم آمیخته&zwnj;ام.&quot;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>منبع</strong>: حساب کاربری <a href="http://www.youtube.com/watch?v=dO0FzzP53aI&amp;feature=youtu.be">aman4allaseason</a> در تارنمای یوتیوب.&nbsp;</p>

گروه سعید شنبه‌زاده روز ۱۳ مارس ۲۰۱۲ برای حضور و اجرای برنامه در مراسم چهارشنبه سوری به استکهلم آمده بود. کارهای سعید شنبه‌زاده از نواحی بوشهر و خلیج فارس سرچشمه می‌گیرد. او که آهنگساز و نوازنده نی‌انبان، نی جفتی و دمام ایرانی است، توانسته موسیقی جنوب ایران را با موسیقی جاز جنوب فرانسه تلفیق کند.

او در مراسم چهارشنبه سوری در استکهلم، ازجمله به اجرای موسیقی و رقص متداول در "مراسم شاد جنوب" پرداخت. گروه سعید شنبه‌زاده هرساله برنامه‌های مختلفی را در کشورهای مختلف برگزار می‌کند و بیشتر آن‌ها نیز توسط مراکز اروپایی برگزار می‌شود.

او در گفت‌و‌گو با تارنمای رادیو فردا گفته است: "وظیفه یک هنرمند این نیست که از رنج بگوید. او رنج را به تصویر می‌کشد و بدون واسطه و به دور از هرگونه شعار، از تفکرات خطرساز برای انسان می‌گوید. اگر هنر، هنر باشد و پشت آن فلسفه و نگاه و تحقیق باشد برای بیان حقیقت نیاز به شعار ندارد. من با کار‌هایم نشان داده‌ام که به وطنم ایران افتخار می‌کنم و به عنوان یک هنرمند، با هرنوع بیداد علیه انسان در تمام جهان ازجمله حکومت ایران مخالفم و این‌ نگاه را با هنرم آمیخته‌ام."

منبع: حساب کاربری aman4allaseason در تارنمای یوتیوب. 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Anonymous

    این کار آقای شنبه زاده با کارهای قبلی که من دیده بودم قابل مقایسه نیست. به نظر من افت کیفی کار مشخص بود و بار فرهنگی کار به مراتب سبک تر از قبل بود.