ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاکستان از ایران برق می‌خرد

<p>یوسف رضا گیلانی، نخست&zwnj;وزیر پاکستان اعلام کرد که کشورش قصد دارد يک&zwnj;هزارو ۱۰۰ مگاوات برق از ایران خریداری کند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش رسانه پاکساتی داون&zwnj;نیوز، گیلانی که امروز، یکشنبه ۱۳ فروردين (يکم آوريل) در کشور چین با محمدجواد محمدی&zwnj;زاده، معاون رئیس دولت ایران دیدار و گفت&zwnj;وگو داشته&zwnj;، از توافق با ایران بر سر خرید این مقدار برق خبر داده&zwnj;است.</p> <p><br /> بر اساس این گزارش، نخست&zwnj;وزیر پاکستان اعلام کرده &zwnj;است که این مقدار برق برای تأمین کمبود الکتریسیته ناحیه بلوچستان در این کشور خریداری خواهد شد.</p> <p><br /> گیلانی همچنین گفت که پاکستان خواستار روابط صمیمانه با تمام همسایگان خود و نیز هر دولتی است که برای برقراری صلح در افغانستان تلاش می&zwnj;کند. </p> <blockquote> <p>يوسف رضا گيلانی تأکید کرد که پاکستان گروه جندالله را به&zwnj;عنوان گروهی تروریستی می&zwnj;شناسد</p> </blockquote> <p>او بار دیگر تأکید کرد که پاکستان گروه جندالله را به&zwnj;عنوان گروهی تروریستی می&zwnj;شناسد.</p> <p><br /> جندالله یک گروه شبه&zwnj;نظامی سنی&zwnj;مذهب بلوچ است که با هدف مبارزه مسلحانه با حکومت ایران تأسیس شده&zwnj;است. </p> <p><br /> این گروه در سال&zwnj;های اخیر باعث چالش&zwnj;هایی میان ایران و پاکستان شده&zwnj;است. </p> <p><br /> ایران که جندالله را گروهی تروریستی می&zwnj;داند معتقد است که پاکستان از آن حمایت&zwnj;هایی به عمل می&zwnj;آورد. اما پاکستان همواره این مسئله را تکذیب کرده&zwnj;است. آمریکا نیز جندالله را در شمار گروه&zwnj;های تروریست به&zwnj;شمار می&zwnj;آورد.</p> <p><br /> گیلانی در دیدار امروز همچنین تمایل کشور خود به خرید نفت و گاز از ایران را هم اعلام کرد.</p> <p><br /> در این دیدار محمدی&zwnj;زاده نیز گفت که ایران و پاکستان برای قرن&zwnj;ها هم&zwnj;مرز بوده&zwnj;اند. </p> <p><br /> او همچنین به پیوندهای دیرینه این دو کشور اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد که این پیوندها استحکام بیشتری بیابد.<br /> &nbsp;</p>

یوسف رضا گیلانی، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که کشورش قصد دارد يک‌هزارو ۱۰۰ مگاوات برق از ایران خریداری کند.

به گزارش رسانه پاکساتی داون‌نیوز، گیلانی که امروز، یکشنبه ۱۳ فروردين (يکم آوريل) در کشور چین با محمدجواد محمدی‌زاده، معاون رئیس دولت ایران دیدار و گفت‌وگو داشته‌، از توافق با ایران بر سر خرید این مقدار برق خبر داده‌است.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرده ‌است که این مقدار برق برای تأمین کمبود الکتریسیته ناحیه بلوچستان در این کشور خریداری خواهد شد.

گیلانی همچنین گفت که پاکستان خواستار روابط صمیمانه با تمام همسایگان خود و نیز هر دولتی است که برای برقراری صلح در افغانستان تلاش می‌کند.

يوسف رضا گيلانی تأکید کرد که پاکستان گروه جندالله را به‌عنوان گروهی تروریستی می‌شناسد

او بار دیگر تأکید کرد که پاکستان گروه جندالله را به‌عنوان گروهی تروریستی می‌شناسد.

جندالله یک گروه شبه‌نظامی سنی‌مذهب بلوچ است که با هدف مبارزه مسلحانه با حکومت ایران تأسیس شده‌است.

این گروه در سال‌های اخیر باعث چالش‌هایی میان ایران و پاکستان شده‌است.

ایران که جندالله را گروهی تروریستی می‌داند معتقد است که پاکستان از آن حمایت‌هایی به عمل می‌آورد. اما پاکستان همواره این مسئله را تکذیب کرده‌است. آمریکا نیز جندالله را در شمار گروه‌های تروریست به‌شمار می‌آورد.

گیلانی در دیدار امروز همچنین تمایل کشور خود به خرید نفت و گاز از ایران را هم اعلام کرد.

در این دیدار محمدی‌زاده نیز گفت که ایران و پاکستان برای قرن‌ها هم‌مرز بوده‌اند.

او همچنین به پیوندهای دیرینه این دو کشور اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد که این پیوندها استحکام بیشتری بیابد.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.