ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابتکار: در صورتی به ورزشگاه می‌روم که امکان حضور همه زنان فراهم باشد

معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده اعلام کرد تنها در صورتی به ورزشگاه می‌‌‌‌‌رود که امکان دیدن بازی برای عموم زنان و خانواده‌‌‌ها آزاد باشد. او پیش‌تر از برنامه‌ریزی خود برای حضور در ورزشگاه خبر داده بود.

به دنبال فشارهایی که از سوی افکار عمومی و کاربران شبکه‌های اجتماعی وارد شد، معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور زنان و خانواده اعلام کرد تنها در صورتی برای بازی پرسپولیس- کاشیما در ورزشگاه آزادی به ورزشگاه می‌‌‌‌‌رود که امکان دیدن این بازی برای عموم زنان و خانواده‌‌‌ها آزاد باشد. او پیش‌تر از برنامه‌ریزی خود برای حضور در ورزشگاه خبر داده بود.

معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود نوشته است: «طی روزهای اخیر با انتشار مصاحبه‌‌‌‌ای درباره دیدن بازی پرسپولیس- کاشیما در ورزشگاه آزادی، سوتفاهمی در افکارعمومی ایجاد شد. بنابراین لازم دیدم بگویم در صورتی به ورزشگاه می‌‌‌‌‌روم که امکان دیدن این بازی برای عموم زنان و خانواده‌‌‌ها آزاد باشد؛ کاری که در دیدار ایران و اسپانیا انجام دادم. »

ابتکار در مصاحبه قبلی خود با ایرنا گفته بود از آنجا که متوجه شده ساعت بازی فینال این دو تیم ساعت ۱۸ عصر است، حتما به ورزشگاه خواهد رفت. او گفته بود که یک برنامه کاری هم دارد که آن را لغو می کند چون بازی بسیار مهمی خواهد بود.

معاون زنان ریاست جمهوری در تلگرام خود نوشته: «دولت دوازدهم همه تلاش خود را برای حضور زنان و خانواده‌‌‌ها در ورزشگاه آزادی به کار بسته و نباید گذاشت اقدامات غیرحرفه‌‌‌‌ای برخی رسانه‌‌‌‌هایی که به نفرت‌‌‌پراکنی مشغولند، سبب دوری مردم و مسئولین بشود.»

ابتکار پیش‌تر گفته بود که به طور یقین و به تدریج بستر و زمینه برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم خواهد شد.

زنان ایرانی از حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات محروم‌اند. دلیل این امر از سوی مسوولان فراهم نبودن زیرساخت‌ها اعلام می‌شود.

در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۸، زنان ایرانی توانستند برای تماشای تعدادی از مسابقات بر روی پرده، به استادیوم آزادی بروند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همان

    ما آخرش نفهیمیدیم این دار و دسته اشغالگر سفارت آمریکا قراره تا کی در این مملکت همه کاره باشن