ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"مجوز فعاليت کفاشيان در فدراسيون فوتبال ايران صادر شد"

<p>دولت ايران پس از یک مناقشه چند هفته&zwnj;ای با قوه قضائیه این کشور، با صدور مجوزی به علی کفاشيان اجازه داد تا به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال فعاليت خود را در دور جديد آغاز کند.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری فارس، محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان ايران روز چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ در حاشيه نشست هيأت دولت گفت: &quot;با صدور اين مجوز از سوی هيأت دولت، علی کفاشيان می&zwnj;تواند به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال به کار خود ادامه دهد.&quot;</p> <blockquote> <p>ظاهراً به دليل احتمال تعليق فوتبال ايران از سوی فيفا در نتيجه دخالت دولت و ايجاد ممنوعيت برای کفاشيان، به وی اجازه داده شده تا بتواند کار خود را در فدراسيون فوتبال ادامه دهد</p> </blockquote> <p>پيش از اين سازمان بازرسی که به قوه قضائيه ايران وابسته است، انتخاب علی کفاشيان را به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال &quot;غيرقانونی&quot; خوانده بود.</p> <p>سازمان بازرسی می&zwnj;گفت بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی&zwnj;توانند پست&zwnj;های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می&zwnj;دانست.</p> <p>مصطفی پورمحمدی، رئيس سازمان بازرسی نيز فدراسيون فوتبال را به &quot;قانون&zwnj;شکنی&quot; متهم و هشدار داده بود: &quot;گردن سرکشان شکسته خواهد شد.&quot;</p> <p>اما در مقابل فدراسيون فوتبال که خود را &quot;غيردولتی&quot; می&zwnj;داند، استدلال سازمان بازرسی را درباره اين فدراسيون نپذيرفت.</p> <p>ظاهراً به دليل احتمال تعليق فوتبال ايران از سوی فيفا در نتيجه دخالت دولت و ايجاد ممنوعيت برای کفاشيان، به وی اجازه داده شده تا بتواند کار خود را در فدراسيون فوتبال ادامه دهد.</p> <p>انتخابات فدراسيون فوتبال ايران روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد که در نتيجه آن علی کفاشيان با ۴۷ رأی بار ديگر به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.</p> <p>&nbsp;</p>

دولت ايران پس از یک مناقشه چند هفته‌ای با قوه قضائیه این کشور، با صدور مجوزی به علی کفاشيان اجازه داد تا به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال فعاليت خود را در دور جديد آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان ايران روز چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ در حاشيه نشست هيأت دولت گفت: "با صدور اين مجوز از سوی هيأت دولت، علی کفاشيان می‌تواند به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال به کار خود ادامه دهد."

ظاهراً به دليل احتمال تعليق فوتبال ايران از سوی فيفا در نتيجه دخالت دولت و ايجاد ممنوعيت برای کفاشيان، به وی اجازه داده شده تا بتواند کار خود را در فدراسيون فوتبال ادامه دهد

پيش از اين سازمان بازرسی که به قوه قضائيه ايران وابسته است، انتخاب علی کفاشيان را به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال "غيرقانونی" خوانده بود.

سازمان بازرسی می‌گفت بر اساس قوانين ايران، افراد بازنشسته نمی‌توانند پست‌های مديريتی دولتی را بر عهده بگيرند و بر پايه همين استدلال حضور علی کفاشيان را که يک بازنشسته است، در رأس فدراسيون فوتبال غيرقانونی می‌دانست.

مصطفی پورمحمدی، رئيس سازمان بازرسی نيز فدراسيون فوتبال را به "قانون‌شکنی" متهم و هشدار داده بود: "گردن سرکشان شکسته خواهد شد."

اما در مقابل فدراسيون فوتبال که خود را "غيردولتی" می‌داند، استدلال سازمان بازرسی را درباره اين فدراسيون نپذيرفت.

ظاهراً به دليل احتمال تعليق فوتبال ايران از سوی فيفا در نتيجه دخالت دولت و ايجاد ممنوعيت برای کفاشيان، به وی اجازه داده شده تا بتواند کار خود را در فدراسيون فوتبال ادامه دهد.

انتخابات فدراسيون فوتبال ايران روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار شد که در نتيجه آن علی کفاشيان با ۴۷ رأی بار ديگر به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.