ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر علوم ایران: حضور گشت ارشاد در دانشگاه‌ها مورد تایید ما نیست

وزیر علوم گفته تشخیص نداده که ماجرای زیرگرفتن یک دانشجو در دانشگاه افتاده است، اما خواهش کرده‌ که مانع حضور نیروهای انتظامی در داخل دانشگاه شوند.

منصور غلامی، وزیر علوم ایران درباره‌ حضور خودروهای گشت‌ امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در داخل یکی از دانشگاه‌های تهران گفته کلیپ «ادعایی» مربوط به ورود گشت ارشاد به دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز را دیده، اما ظاهرا این خودرو در پارکینگ دانشگاه در حال حرکت بوده است.

عکس تزیینی است

بر اساس ویدئویی که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، یک خودروی گشت ارشاد تلاش کرد دختر دانشجویی را که در برابرش ایستاده و مقاومت می‌کرد، با زیرگرفتن او بترساند.

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی به همین دلیل روز پنجم آبان در اعتراض به رفتار و حضور گشت ارشاد در اطراف دانشگاه تجمع کردند.

وزیر علوم ایران در واکنش به این موضوع گفته حضور گشت ارشاد در دانشگاه‌ها مورد تایید این وزارتخانه نیست و دانشگاه‌ها خود باید موضوعات در چارچوب مشخص رسیدگی کنند.

منصور غلامی گفته درباره ماجرای دانشگاه آزاد بر اساس گزارشی که به او ارائه شده، دانشگاه به موضوع رسیدگی کرده و توضیحی در این باره داده است.

وزیر علوم گفته: «من تشخیص ندادم که این اتفاق در دانشگاه افتاده است، اما از دانشگاه خواهش کرده‌ایم که مانع حضور نیروهای دیگر در داخل دانشگاه شوند.»

از زمان شروع به فعالیت گشت‌های ارشاد، گزارش‌های متعددی از خشونت ماموران نیروی انتظامی در برخورد با آنچه بدحجابی می‌خوانند منتشر شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.