ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قزاقستان برای ميزبانی مذاکرات اتمی اعلام آمادگی کرد

<p>قزاقستان برای ميزبانی دوره تازه مذاکرات اتمی ايران و گروه ۱+۵ اعلام آمادگی کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش پرس تی&zwnj;وی، شبکه انگليسی زبان جمهوری اسلامی ايران دولت قزاقستان آمادگی خود را برای ميزبانی اين مذاکرات در حالی اعلام کرده که ايران گفته تمايل دارد گفت&zwnj;وگوهای هسته&zwnj;ای در کشوری غير از ترکيه برگزار شود.</p> <p>در چند روز گذشته روابط تهران و آنکارا بر سر سوريه دچار تنش شده و بر پايه همين اختلافات، ايران می&zwnj;گويد مايل است مذاکرات اتمی در عراق برگزار شود. </p> <blockquote> <p>ايران دولت قزاقستان آمادگی خود را برای ميزبانی اين مذاکرات در حالی اعلام کرده که ايران گفته تمايل دارد گفت&zwnj;وگوهای هسته&zwnj;ای در کشوری غير از ترکيه برگزار شود</p> </blockquote> <p>در همين حال حيدر&zwnj;پور شهرضايی يک عضو ديگر کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ايران به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: &quot;نشست ايران و گروه ۱+۵ هفته آينده در عراق يا سوريه برگزار خواهد شد.&quot;</p> <p>هيلاری کلينتون، وزير خارجه آمريکا پيشتر گفته بود مذاکرات ايران و گروه ۱+۵ روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردين (۱۳ و ۱۴آوريل) در ترکيه برگزار خواهد شد.</p> <p>اما اکنون ديپلمات&zwnj;های اتحاديه اروپا می&zwnj;گويند محل برگزاری اين مذاکرات هنوز مورد بحث است.</p> <p>منابع ديپلماتيک همچنين می&zwnj;گويند دور تازه مذاکرات ايران و شش قدرت جهانی شنبه ۲۶ فروردين (۱۴ آوريل۲۰۱۲) برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>علی اکبر صالحی، وزير خارجه ايران نيز هفته گذشته گفت بغداد و پکن به عنوان محل انجام گفت&zwnj;وگوها به گروه ۱+۵ پيشنهاد شده است.</p> <p>آخرين دور مذاکرات ميان ايران و گروه ۱+۵ ژانويه ۲۰۱۱ در استانبول برگزار شد که نتيجه خاصی به دنبال نداشت. دور پيشتر مذاکرات نيز اواخر سال ۲۰۱۰ در ژنو برگزار شده بود.</p> <p>اسرائيل و برخی از مقامات غربی نگرانند ايران در حال توسعه سلاح هسته&zwnj;ای است، اما تهران می&zwnj;گويد برنامه اتمی&zwnj;اش دارای مقاصد صلح آميز است.</p> <p>&nbsp;</p>

قزاقستان برای ميزبانی دوره تازه مذاکرات اتمی ايران و گروه ۱+۵ اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پرس تی‌وی، شبکه انگليسی زبان جمهوری اسلامی ايران دولت قزاقستان آمادگی خود را برای ميزبانی اين مذاکرات در حالی اعلام کرده که ايران گفته تمايل دارد گفت‌وگوهای هسته‌ای در کشوری غير از ترکيه برگزار شود.

در چند روز گذشته روابط تهران و آنکارا بر سر سوريه دچار تنش شده و بر پايه همين اختلافات، ايران می‌گويد مايل است مذاکرات اتمی در عراق برگزار شود.

ايران دولت قزاقستان آمادگی خود را برای ميزبانی اين مذاکرات در حالی اعلام کرده که ايران گفته تمايل دارد گفت‌وگوهای هسته‌ای در کشوری غير از ترکيه برگزار شود

در همين حال حيدر‌پور شهرضايی يک عضو ديگر کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ايران به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: "نشست ايران و گروه ۱+۵ هفته آينده در عراق يا سوريه برگزار خواهد شد."

هيلاری کلينتون، وزير خارجه آمريکا پيشتر گفته بود مذاکرات ايران و گروه ۱+۵ روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردين (۱۳ و ۱۴آوريل) در ترکيه برگزار خواهد شد.

اما اکنون ديپلمات‌های اتحاديه اروپا می‌گويند محل برگزاری اين مذاکرات هنوز مورد بحث است.

منابع ديپلماتيک همچنين می‌گويند دور تازه مذاکرات ايران و شش قدرت جهانی شنبه ۲۶ فروردين (۱۴ آوريل۲۰۱۲) برگزار می‌شود.

علی اکبر صالحی، وزير خارجه ايران نيز هفته گذشته گفت بغداد و پکن به عنوان محل انجام گفت‌وگوها به گروه ۱+۵ پيشنهاد شده است.

آخرين دور مذاکرات ميان ايران و گروه ۱+۵ ژانويه ۲۰۱۱ در استانبول برگزار شد که نتيجه خاصی به دنبال نداشت. دور پيشتر مذاکرات نيز اواخر سال ۲۰۱۰ در ژنو برگزار شده بود.

اسرائيل و برخی از مقامات غربی نگرانند ايران در حال توسعه سلاح هسته‌ای است، اما تهران می‌گويد برنامه اتمی‌اش دارای مقاصد صلح آميز است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    سردمداران ج.ا. مثل بجه های نابالغ و ننر از هر چیزی که مطابق میلشان نیست ایراد میگیرند و هرکشوری یا فردی که از انها ایراد بگیرد یا انتقاد کند قهر میکنند. اصولا اگر اینها ادم های فکور و بالغی بودند که میتوانستند از مرحله عواطف و احساسات به مرحله عقل و فراعقل برسند در این برهه از زمان که کشور در تنگناست منافع شخصی خودرا کنار میگداشتند و به منافع کشور میاندیشیدند. با این روشی که در پیش گرفته اند اگر کشور را به باد ندهند خیلی هنر کرده اند. با تشکر خوباش را بردار بقیه را بگدار