ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهیندخت مولاوردی از سمت خود کناره‌گیری کرد

شهین‌دخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور شهروندی با نوشتن نامه‌ای خطاب به حسن روحانی از مقام خود کناره‌گیری کرده است. بر اساس این نامه دلیل کناره‌گیری مولاوردی قانون منع استفاده از بازنشستگان در مناصب دولتی است.

شهین‌دخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری ایران در امور شهروندی با نوشتن نامه‌ای خطاب به حسن روحانی از مقام خود کناره‌گیری کرده است. بر اساس این نامه دلیل کناره‌گیری مولاوردی قانون منع استفاده از بازنشستگان در مناصب دولتی است.

شهیندخت مولاوردی

مولاوردی در نامه‌ خود با اشاره به اینکه در ابتدای دولت نهم و در سال ۱۳۸۵ از روی اضطرار و ناخواسته از نهاد ریاست‌جمهوری خرید خدمت کرده و از تشکیلات دولتی خارج شده به روند طرح و تصویب قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان انتقاد کرده و گفته از نظر او این قانون و اصلاحیه سال ۱۳۹۵ بر آن درباره بازخریدان و بازنشستگان روشن نیست.

شهیندخت مولاوردی در آغاز دور اول ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد همراه بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب ناچار به کناره‌گیری شد. او در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی در مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری مشغول به کار بود.

مولاوردی در دولت یازدهم معاون امور زنان و خانواده بود.

همزمان یک مقام آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری با تایید خبر استعفای ۹ مقام این نهاد به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفته مسیح مهاجری نمایندگی رییس‌جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی، علی یونسی دستیار رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها و اکبر ترکان مشاور رییس‌جمهوری در امور احیای بافت‌های فرسوده از سمت خود استعفا داده‌اند و حسن روحانی هم با استعفای انها موافقت کرده است.

سید رضا اکرمی مشاور رییس دفتر رییس‌جمهوری، بهمن حسین‌پور معاونت تشریفات دفتر رییس‌جمهوری، فریدون وردی‌نژاد مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس‌جمهوری، علی جنتی مشاور رییس دفتر رییس‌جمهوری، محسن محبی ریاست مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری و خلیل معظم‌زاده معاونت پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست‌جمهوری نیز از سمت‌های خود کناره‌گیری کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.