ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال صدور قرار بازداشت موقف یک‌ماهه برای سپیده قلیان

سپیده قلیان فعال مدنی اهل اهواز هفت روز از زمان بازداشت در حاشیه اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه، همچنان در بازداشت به سر می‌برد. او در یک تماس تلفنی خانواده خود را از احتمال صدور قرار بازداشت یک ماهه مطلع کرده است

سپیده قلیان فعال مدنی اهل اهواز پس از گذشت هفت روز از زمان بازداشت در حاشیه اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه همچنان در بازداشت به سر می‌برد. این فعال مدنی در یک تماس کوتاه تلفنی خانواده خود را از احتمال صدور قرار بازداشت یک ماهه مطلع کرده است.

سپیده قلیان

یک منبع نزدیک به خانواده سپیده قُلیان به خبرگزاری هرانا گفته است که او پس از بازداشت در بازداشتگاه شهر شوش مورد ضرب و شتم مامورین امنیتی قرار گرفته و سپس به اهواز منتقل شده است.

با این حال او روز شنبه سوم آذر طی تماس تلفنی با خانواده خود گفته که به او اعلام کرده‌اند یک ماه در بازداشت خواهد بود و احتمالا قرار بازداشت یک‌ماهه برای وی صادر شده است. با این حال این موضوع تاکنون به صورت رسمی به او ابلاغ نشده است.

روز پنجشنبه اول آذر همزمان با آزادی سه نفر از بازداشت‌شدگان دیگر به خانواده قلیان گفته شده بود که او با تامین قرار کفالت آزاد خواهند شد ولی پس از مراجعه به دادگاه عمومی شوش و پس از دریافت قرار کفالت به دلیل اینکه علاوه بر پرونده‌ای که در دادگاه عمومی به اتهام «اخلال در نظم عمومی» برای وی تشکیل شده پرونده دیگری نیز از بابت اتهام نامشخصی در دادگاه انقلاب مفتوح است از آزادی وی جلوگیری شد. سپیده قلیان به همراه اسماعیل بخشی از نمایندگان کارگران هفت تپه جزو معدود نفراتی هستند که همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

سپیده قلیان متولد ۱۳۷۴و فعال مدنی اهل اهواز پیشتر نیز در تاریخ ۶ اسفند ۹۵ بازداشت و در تاریخ ۱۱ اسفندماه همان سال با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی و تا پایان مراحل دادرسی از بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز آزاد شده بود.

کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایا و نیز برای مطالبه بازگشت این واحد به بخش دولتی در ۲۰ روز اخیر را اقدام به برپایی تجمعات اعتراضی کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.