ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد تند فریبرز عرب‌نیا از تلویزیون جمهوری اسلامی: از هموطنان زجر دیده گزارش تهیه کنید

فریبرز عرب‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتقاد از صداوسیما به دلیل پخش لیستی از «سلبریتی‌های دوتابعیتی» که او در صدر آن قرار گرفته، گفت که هنوز دوتابعیتی نیست. او از صداوسیما خواست از کارگرها، معلم‌ها و «همه هم‌وطنان زجردیده» گزارش تهیه کند.

فریبرز عرب‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، از اقدام «تلویزیون ملی جمهوری اسلامی» در پخش فهرستی با عنوان سلبریتی‌های دوتابعیتی به تندی انتقاد کرد و گفت هنوز دوتابعیتی نیست و اگر هم باشد این موضوع امری شخصی‌ست و به کسی ربطی ندارد.

او دست‌اندرکاران صدا و سیما را «تلویزیون‌چی» خطاب کرد و گفت که هر چه بیشتر پیش بروند ضربه بیشتری خواهند خورد. او خطاب به افراد مورد نظرش گفت: «کاری که دارید می‌کنید تولید برای ۱۰، ۱۵ درصد مردم است که آنها هم شما را شناخته‌اند و آنها هم هم‌میهنان ما هستند.»

عرب‌نیا از صدا و سیما خواست از کارگرها، معلم‌ها و «همه هم‌وطنان زجردیده» گزارش تهیه کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مینا

    سوال اینه: آیا دو تابیعتی بودن جرم است؟ و اگر جرم هست حکم کیفری ِ دوتابعیتی بودن چیست؟