ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا: آینده یمن باید خالی از تهدیدات ایران علیه عربستان باشد

گفت‌وگوهای صلح یمن در سوئد در جریان است. آمریکا می‌گوید مخالف توقف حمایت از ائتلاف به رهبری عربستان است و همچنان به مقابله با نفوذ ایران ادامه خواهد داد.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفته کشورش با توقف حمایت از نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان مخالف است و همچنان به مقابله با نفود ایران ادامه خواهد داد. او در عین حال تاکید کرده که آینده‌ای برای یمنی که تحت حمایت ایران باشد و عربستان و امارات را تهدید کند، وجود نخواهد داشت.

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس می‌گوید که پایان یافتن جنگ داخلی در یمن، باید بدون تهدیدات ایران برای عربستان سعودی و امارات متحده عربی باشد.

تیموتی لندرکینگ، روز یکشنبه، ۹ دسامبر/ ۱۸ آذر در یک نشست امنیتی در امارات گفته است که آمریکا دولت یمن را که از سوی ائتلاف عربی حمایت می‌شود و حوثی‌ها را که از سوی ایران حمایت می‌شوند، به حضور فعال در گفت‌وگوهای صلح در سوئد دعوت می‌کند.

او تاکید کرده که ایالات متحده مخالف توقف حمایت از نیروهای ائتلاف تحت رهبری سعودی در یمن است.

لندرکینگ گفته که آمریکا همچنان در مقابله با نفوذ ایران و نظامی‌گری اسلامی مشارکت خواهد داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.